Amserv Auto juhatuse liikme ja Toyota brändijuhi Margus Nõmmiku sõnul on autoliisingu turule uutel tulijatel keeruline siseneda.
"Autoliisingu turg on suhteliselt keeruline ja turg on ikka suuremate pankade poolt ära jaotatud: Swedbank, SEB ja Nordea ja turul on ka brändiliisingud, mis on ka pankade omad," selgitas Nõmmik. "Uuel tulijal on keeruline turule tulla, sest üritajaid on palju ja peavad teistest erinema, samas nad paremat hinda pakkuda ilmselt ei saa."
Jaanuari alguses on Eesti turule sisenenud Läti autoliisingut ja autopandi teenust osutav ettevõte Mogo OÜ. Nõmmiku sõnul ei ole ta varem seda nime kuulnud. "Meie teeme tööd igapäevaselt suurte liisinguettevõtetega, aga seda nime ei ole kuulnud," sõnas Nõmmik.
Ta lisas, et neil on oma koostööpartnerid välja kujunenud. "Samas uute tulijate vastu ei ole kellegil midagi, oluline on see, et kliendil oleks valikuvõimalus. Kliendi huvi on saada soodne pakkumine. Tuult tiibadesse uuele tegijale," märkis Nõmmik.
Amservi autodest enamik läheb liisingusse, umbes kolmveerand portfellist on liisingus. "Kasutatud autode puhul on märgata väikest tendentsi, et välja ostmisi on rohkem kui varem, aga see sõltub kõik hinnaklassist," sõnas Nõmmik. "Kuni 10 000 eurost autot eelistatakse välja osta, aga kallimaid liisitakse. Ärikliendid eelistavad kõik autod liisida."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!