• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 24.09.13, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liisinguturule raske pääseda

Amserv Auto juhatuse liikme ja Toyota brändijuhi Margus Nõmmiku sõnul on autoliisingu turule uutel tulijatel keeruline siseneda.
"Autoliisingu turg on suhteliselt keeruline ja turg on ikka suuremate pankade poolt ära jaotatud: Swedbank, SEB ja Nordea ja turul on ka brändiliisingud, mis on ka pankade omad," selgitas Nõmmik. "Uuel tulijal on keeruline turule tulla, sest üritajaid on palju ja peavad teistest erinema, samas nad paremat hinda pakkuda ilmselt ei saa."
Jaanuari alguses on Eesti turule sisenenud Läti autoliisingut ja autopandi teenust osutav ettevõte Mogo OÜ. Nõmmiku sõnul ei ole ta varem seda nime kuulnud. "Meie teeme tööd igapäevaselt suurte liisinguettevõtetega, aga seda nime ei ole kuulnud," sõnas Nõmmik.
Ta lisas, et neil on oma koostööpartnerid välja kujunenud. "Samas uute tulijate vastu ei ole kellegil midagi, oluline on see, et kliendil oleks valikuvõimalus. Kliendi huvi on saada soodne pakkumine. Tuult tiibadesse uuele tegijale," märkis Nõmmik.
Amservi autodest enamik läheb liisingusse, umbes kolmveerand portfellist on liisingus. "Kasutatud autode puhul on märgata väikest tendentsi, et välja ostmisi on rohkem kui varem, aga see sõltub kõik hinnaklassist," sõnas Nõmmik. "Kuni 10 000 eurost autot eelistatakse välja osta, aga kallimaid liisitakse. Ärikliendid eelistavad kõik autod liisida."

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele