Õnneotsija, küünik, heategija jt – need on meie enda sõbrad ja kolleegid, kes tegutsevad Facebookis. Kas aga teate, et Facebookis fännilehti hallates on edu tagatud, kui oskate eri tüüpi kasutajatele läheneda.
Kuidas aga selgitada, kes on õnneotsija, ülejagaja või küünik ning kuidas motiveerida neid fännilehtedega liituma – sellele kõigele annab vastuse Karmen Heinmaa ajakirjas Kaja.
Olenemata sellest, kuidas keegi Facebooki kasutajagruppe eristab, on fännilehtede haldajate ülesanne leida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ühine keel. Luuraja – sellelt kasutajatüübilt, kes eelistab viibida kulisside taga, ei ole mõistlik oodata aktiivset dialoogi, kui tema peamiseks Facebooki kasutamise põhjuseks on sõpradega suhtlemine. Samas võib just see olla nende Achilleuse kand, mille kaudu saab sõnumi luurajani toimetada. Sotsiaalmeedia ekspert – kuivõrd tegu on kasutajatüübiga, kes näeb Facebooki läbi fännilehe haldaja silmade, siis tema puhul ei pruugi tavalised nipid ja trikid toimida. Pragmaatik – selle kasutajatüübi nimest võib juba välja lugeda, et siin mängib tähelepanu võitmisel olulist rolli informatsiooni praktiline kasu. Siinkohal, nagu ka teistegi tüüpide puhul, ei piisa vaid teadmisest, et tegu on pragmaatikuga.
Loe sellest, kuidas köita FB-s eelnimetatud tüüpe, aga lisaks ka õnneotsijat, ülejagajat, küünikut, heategijat, enesekujundajat jt, edasi värskest Kaja numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis:
http://kaja.aripaev.ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Börsile tulev Hiina e-äri Alibaba turuväärtus võib internetifirmade seas tõusta üheks maailma suuremaks.
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.