• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 04.10.13, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas köita Facebookis erinevaid kasutajatüüpe?

Õnneotsija, küünik, heategija jt – need on meie enda sõbrad ja  kolleegid, kes tegutsevad Facebookis.  Kas aga teate, et Facebookis fännilehti hallates on edu tagatud, kui oskate eri tüüpi kasutajatele läheneda.
Kuidas aga selgitada, kes on õnneotsija, ülejagaja või küünik ning kuidas motiveerida neid fännilehtedega liituma – sellele kõigele annab vastuse Karmen Heinmaa ajakirjas Kaja.
Olenemata sellest, kuidas keegi Facebooki kasutajagruppe eristab, on fännilehtede haldajate ülesanne leida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ühine keel. Luuraja – sellelt kasutajatüübilt, kes eelistab viibida kulisside taga, ei ole mõistlik oodata aktiivset dialoogi, kui tema peamiseks Facebooki kasutamise põhjuseks on sõpradega suhtlemine. Samas võib just see olla nende Achilleuse kand, mille kaudu saab sõnumi luurajani toimetada. Sotsiaalmeedia ekspert – kuivõrd tegu on kasutajatüübiga, kes näeb Facebooki läbi fännilehe haldaja silmade, siis tema puhul ei pruugi tavalised nipid ja trikid toimida. Pragmaatik – selle kasutajatüübi nimest võib juba välja lugeda, et siin mängib tähelepanu võitmisel olulist rolli informatsiooni praktiline kasu. Siinkohal, nagu ka teistegi tüüpide puhul, ei piisa vaid teadmisest, et tegu on pragmaatikuga.
Loe sellest, kuidas köita FB-s eelnimetatud tüüpe, aga lisaks ka õnneotsijat, ülejagajat, küünikut, heategijat, enesekujundajat jt, edasi värskest Kaja numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis: http://kaja.aripaev.ee

Seotud lood

Uudised
  • 16.10.13, 06:01
Sünnib maailma kalleim e-äri?
Börsile tulev Hiina e-äri Alibaba turuväärtus võib internetifirmade seas tõusta üheks maailma suuremaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele