Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Apple kaotab maailmas populaarsust Samsungile
Kuigi Ameerika Ühendriikides on Apple jätkuvalt kõige populaarsem nutitelefon, on mujal maailmas Samsung hõivamas üha suuremat turuosa.
Turu-uuringufirma Canalys’i andmetel kasvas Samsungi turuosa kolmandas kvartalis 34 protsendini. Apple oli alles 15 protsendiga teine. Talle järgnesid Huawei, Lenovo ja LG. Kvartali jooksul müüdi üle 250 miljoni nutitelefoni.
Canalys’i sõnul on Samsungi müügile aidanud kaasa domineerimine suurte ekraanidega nutitelefonide segmendis (phabletid). Kolmandas kvartalis tarnis Samsung suurte ekraanidega nutitelefone (ekraani suurus 5 tolli ja suuremad) rekordilised 56 miljonit.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.