Eesti suurim ehitusmaterjali- ja aiakaubamüüja Bauhof tahab lähiaastatel keti kaupluste arvu Eestis kasvatada tänaselt 13 kaupluselt 20ni.
“Eesti ehitussektori stabiilsus on taastunud, seda eriti uue kinnisvara puhul, kuid ka eluasemete uuendamine on hoogustunud,” märkis Bauhof Group ASi tegevjuht Mart Vau. “Uute kaupluste avamine on peamine käibekasvu allikas – tarbija eeldab, et kaup tuleb talle ise koju kätte."
Tarbija ootusele vastutulekuks on neil Vau sõnul vaja katta kogu Eesti ühtlase kauplustevõrguga, milleks on vaja lisaks 5-7 uut kauplust. "Eesti on meie koduturg ning seetõttu keskendume siinse müügivõrgu terviklikule väljaarendamisele,” ütles Vau.
Bauhof Group ASi eelmise aasta käive Eestis kasvas 10% võrra 74,6 miljoni euroni ning ärikasum oli 3,5 miljonit eurot. Bauhofil on Eestis kokku 13 kauplust: sh Tallinnas, Jõhvis, Keilas, Laagris, Rakveres, Põlvas, Haapsalus, Kuressaares, Tartus, Pärnus, Valgas, Viljandis. Ettevõttes töötab üle 450 inimese.
Eelmisel nädalal avas ettevõte Tallinnas Mustika keskuses oma 13. kaupluse Eestis, kus on ligi 4000 ruutmeetrit müügipinda ning 20 töötajat.
Seotud lood
“Mullused tarbijate säästusummad olid Bauhofi ajaloo suurimad,” sõnas Bauhof Group ASi tegevdirektor Mart Vau, lisades, et kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näevad nad lähiaastail kasvuvõimalusi.
Eesti suuremaid ehituskaupade müüjaid Bauhof saneerib jõuliselt Leedus laiendatud äri. Leetu investeeritud ligi 20 mln eurot kandis Bauhof maha.
MyInvest Estonia ostis Rootsi erakapitalifondilt Askembla Growth Fund Bauhof Group ASi ja MyFitness ASi, Bauhofi juht Mart Vau kinnitas, et ettevõttes muutusi kavas ei ole ning plaanis on kasvamise jätkamine.
MyInvest Estonia nõukogu esimees Indrek Prants kinnitas, et mõlemad ettevõtted osteti majandushuvidest lähtuvalt, MyFitnessilt ja Bauhofilt oodatakse tavapärast arenemist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.