“Mullused tarbijate säästusummad olid Bauhofi ajaloo suurimad,” sõnas Bauhof Group ASi tegevdirektor Mart Vau, lisades, et kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näevad nad lähiaastail kasvuvõimalusi.
Möödunud aastal tegid Bauhofi lojaalsusprogrammi Meistriklubi 220 000 liiget ettevõte 13 kaupluses 4,5 miljonit ostu, millega säästsid tänu lojaalsussoodustusele 8,7 miljonit eurot.
“Bauhofi do-it-yourself (DIY) ärisektor (ehk kaubad, mille kasutamisega saab ostja ise hakkama) kasvab koos majandusega, kuid alati veidi kiiremini kui majandus. Hetkel oleme kasvufaasi alguses. Peale majanduslangust on kliendid hinnatundlikumad, kuid mitmeaastane tarbimisvajaduse sunnitud pidurdamine on ostuvajadust oluliselt kasvatanud. Kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näeme lähiaastatel kasvuvõimalusi, sh kuni 7 uue kaupluse avamist Eestis – tarbija eeldab, et toome talle kauba koju kätte.”
“Koduaed on kogu Euroopas hobi number üks,” ütles Bauhof Group ASi turundusdirektor Britte Maidra. “Bauhofi tüüpklient on 40aastane, nii naine kui ka mees. Selleks vanuseks on paljud kolinud oma majja. See on iga, kus naised tegelevad hea meelega aiaga ning mehed ehitavad või renoveerivad, olgu kodu või suvemaja.”
Maidra sõnul on nende müügimahud muljetavaldavad: viimase aasta jooksul tegid Meistriklubi liikmed Bauhofis kokku 4 467 455 ostu ja säästsid tänu soodustustele 8 651 771 eurot. Selle ajaga osteti nt 24 192 200 kruvi, 10 042 288 liitrit mulda, 215 002 võõrasema taime ja 68 877 rulli tapeeti.
Bauhof on Eestis suurima turuosaga ehitusmaterjalide ja aiakaupade müüja. Ettevõte plaanib lähiaastatel avada veel 5-7 uut kauplust.
Bauhof Group ASi 2012. aasta käive Eestis kasvas 10% võrra 74,6 miljoni euroni ning ärikasum oli 3,5 miljonit eurot. Bauhofil on Eestis kokku 13 kauplust: sh Tallinnas, Jõhvis, Keilas, Laagris, Rakveres, Põlvas, Haapsalus, Kuressaares, Tartus, Pärnus, Valgas, Viljandis. Ettevõttes töötab üle 450 inimese.
Seotud lood
Ettevõtte müügi puhul on parim asi, kui ostja tuleb ise sinu juurde, ütles mitut ettevõtet müünud ja ostnud suurettevõtja Indrek Prants.
Kaubandusettevõtted kinnitavad Eesti Konjunktuuriinstituudi kindlustunde näitajaid, olles valmis olemasolevat personali veelgi suurendama.
Lõppevat aastat jäävad meenutama rahaskandaalid ja suured tehingud.
MyInvest Estonia ostis Rootsi erakapitalifondilt Askembla Growth Fund Bauhof Group ASi ja MyFitness ASi, Bauhofi juht Mart Vau kinnitas, et ettevõttes muutusi kavas ei ole ning plaanis on kasvamise jätkamine.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele