General Motorsi Hiina haru kutsub tagasi ligikaudu 1,5 miljonit sõidukit, millel võivad esineda tehnilised probleemid. See on üks suurimaid tagasikutsumisi Hiina autoturul.
Shanghai General Motorsi Hiina tütarettevõte SAIC Motor Corp kutsub tagasi umbes 1,46 miljonit Buicki ja Chevrolet Hiinas toodetud mudelit, kuna kütusepumba kinnitusel on ilmnenud probleemid, sõnas riigi kvaliteedikontroll.
Agentuuri sõnul kutsutakse tagasi ka Fordi tütarettevõtte Chongqing Changan Automobile 81 000 Kuga mudelit, kuna nendel on probleeme esinenud juhtimisseadmetega.
Shanghai konsultatsioonifirma Automotive Foresight juht Yale Zhang sõnas, et General Motorsi tagasikutsutud autode hulk oli nii suur seetõttu, et mõlemad vigased mudelid - Buick Excelle ja Chevrolet Sail on laialdases kasutuses olevad autod.
„General Motors hoiatas, et vigased osad võivad peale pikaajalist kasutust puruneda ja viia kütuselekkeni. Reaalselt seda aga toimunud ei ole,“ sõnas Zhang. „Tänapäeval on nii palju tagasikutsumisi ning paljud autotootjad kutsuvad tooteid ennetavalt tagasi. Seetõttu ei tohiks käesolev autode tagasikutsumine General Motorsi mainet Hiinas eriti mõjutada.“
General Motors müüs perioodil jaanuarist novembrini 2,89 miljonit sõidukit, mis on 11,4% enam kui eelmisel aastal. Ford müüs aga 840 975 sõidukit, mis tähendab 51% kasvu. Üldine autodemüük Hiinas kasvas aga samal perioodil 13,5%, ehk müüdi 19,86 miljonit sõidukit.
Seotud lood
General Motors teatas täna teise kvartali tulemused, mis olid alla ootuste. Peamiselt mõjus ettevõttele halvasti mitmed autode tagasikutsumised tehniliste vigade tõttu. Samuti luuakse 400 miljoni dollariline kompensatsioonifond rikete tõttu kannatanud inimestele.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.