• OMX Baltic−0,98%296,93
  • OMX Riga−0,78%855,15
  • OMX Tallinn0,00%1 943,07
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,28
  • S&P 5001,81%5 363,36
  • DOW 301,56%40 212,71
  • Nasdaq 2,06%16 724,46
  • FTSE 1000,64%7 964,18
  • Nikkei 225−2,96%33 585,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • OMX Baltic−0,98%296,93
  • OMX Riga−0,78%855,15
  • OMX Tallinn0,00%1 943,07
  • OMX Vilnius−0,17%1 147,28
  • S&P 5001,81%5 363,36
  • DOW 301,56%40 212,71
  • Nasdaq 2,06%16 724,46
  • FTSE 1000,64%7 964,18
  • Nikkei 225−2,96%33 585,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,5
  • 23.01.14, 15:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaagentuuride varjatud töö

Aegis Media Grupi Baltikumi tegevjuht, Eesti Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige Margus Sameli vastab Äripäevas 21. jaanuaril 2014 ilmunud artiklile “Avalik saladus”.
Kord oli üks slaavi keskkonnast pärit klient väga pettunud, kui selgitasin talle, et Eestis ei ole reklaamimaht meediakanalis ja sama meediakanali positiivne ajakirjanduslik kajastus temast kui kliendist omavahel seotud. Nüüd aga on Eesti meedias ajakirjandus lausa meedialäbirääkimiste vankri ette rakendatud. Endine meediaagentuuri juht kirjutab artikli meediaagentuuride kahtlasest tulust kohe, kui on löönud käed meediakanali kui uue tööandjaga. Sealjuures on artikli autorit tituleeritud kirjeldatud mudeli maaletoojaks, kes kuni agentuurist lahkumiseni on ka ise seda mudelit aktiivselt viljelenud. Kuidagi väga sarnane ühe spordiarsti hiljutise avaldusega.
Loe edasi Äripäeva teemaveebist BestMarketing.
Autor: 1321-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele