Aegis Media Grupi Baltikumi tegevjuht, Eesti Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige Margus Sameli vastab Äripäevas 21. jaanuaril 2014 ilmunud artiklile “Avalik saladus”.
Kord oli üks slaavi keskkonnast pärit klient väga pettunud, kui selgitasin talle, et Eestis ei ole reklaamimaht meediakanalis ja sama meediakanali positiivne ajakirjanduslik kajastus temast kui kliendist omavahel seotud. Nüüd aga on Eesti meedias ajakirjandus lausa meedialäbirääkimiste vankri ette rakendatud. Endine meediaagentuuri juht kirjutab artikli meediaagentuuride kahtlasest tulust kohe, kui on löönud käed meediakanali kui uue tööandjaga. Sealjuures on artikli autorit tituleeritud kirjeldatud mudeli maaletoojaks, kes kuni agentuurist lahkumiseni on ka ise seda mudelit aktiivselt viljelenud. Kuidagi väga sarnane ühe spordiarsti hiljutise avaldusega.
Autor: 1321-aripaev
Seotud lood
Esimest korda on hakatud rääkima reklaamiäri salapärasest tasustamismudelist, mida on nimetatud ka legaalseks altkäemaksuks.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.