Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meediaagentuuride varjatud töö
Aegis Media Grupi Baltikumi tegevjuht, Eesti Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige Margus Sameli vastab Äripäevas 21. jaanuaril 2014 ilmunud artiklile “Avalik saladus”.
Kord oli üks slaavi keskkonnast pärit klient väga pettunud, kui selgitasin talle, et Eestis ei ole reklaamimaht meediakanalis ja sama meediakanali positiivne ajakirjanduslik kajastus temast kui kliendist omavahel seotud. Nüüd aga on Eesti meedias ajakirjandus lausa meedialäbirääkimiste vankri ette rakendatud. Endine meediaagentuuri juht kirjutab artikli meediaagentuuride kahtlasest tulust kohe, kui on löönud käed meediakanali kui uue tööandjaga. Sealjuures on artikli autorit tituleeritud kirjeldatud mudeli maaletoojaks, kes kuni agentuurist lahkumiseni on ka ise seda mudelit aktiivselt viljelenud. Kuidagi väga sarnane ühe spordiarsti hiljutise avaldusega.