Reklaamiagentuuri Der Tank juht Joel Volkov tunnustab Janeck Uibo mõtet tuua elevant kapist välja ja rääkida suu puhtaks kickbackidest.
"
See artikkel Best Marketingis muutis põrandaaluseid hoovuseid rohkem, kui meediahangeldajad tunnistada julgevad või kliendid aru saavad," kirjutas Volkov Äripäeva
teemaveebis BestMarketing.
"Sellel on otsene mõju meedia müümisele ja ostmisele tulevikus. Ma vähemalt loodan seda kõigest südamest, sest sellist haltuurat, nagu meediaagentuurid 2013. aastal tegid, on ikka väga raske minul kui loovagentuuri töötajal taluda," jätkas ta.
"Mul on väga kurb vaadata, kuidas päris mitmed mu kliendid on oma raha mõttetute meediamahtude peale põlema pannud selle asemel, et tellida kvaliteetsemat sisu."
Loe Joel Volkovi turundusaastale tagasivaatavat arvamuslugu
"Vaalad, ärgake!" BestMarketingi lehelt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimest korda on hakatud rääkima reklaamiäri salapärasest tasustamismudelist, mida on nimetatud ka legaalseks altkäemaksuks.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.