Riskifondi valitsevat Hayman Capital Managementi juhtiv Kyle Bass rääkis läinud aastal, et General Motorsi aktsia peaks tõusma 12-18 kuu jooksul vähemalt 40%.
Seda eeldusel, et ettevõte maksab poole 2014. aasta vabast rahavoost dividendiks.
Bassil on kümnes suuremas positsioonis kokku ligi 95% portfellist. Ta tegi neljandas kvartalis investeeringuis suuri ümberkorraldusi. Portfell sai suurima positsiooni – 24% portfellist on nüüd General Motorsi aktsia. Ka ütles ta head aega Microsofti aktsiapositsioonile.
Bass laadis maha 436 371 Herbalife'i aktsiat, sulgedes selle investeeringu ja suunas raha kinnisvara ja kütusetööstusesse.
Kyle Bassi tegude nimistusse tuleb panna rämpshüpoteekvõlakirjade kriisi eest hoiatamise ja selle pealt 590 miljoni dollari teenimise. Bass rääkis, et ostis eelmisel aastal Argentina võlakirju 55 sendiga dollarist.
Hayman Capital Managementsuuremad investeeringud%General Motors24,30Vodafone Group15,84NRG Energy11,01Kinder Morgan10,93PennyMac Mortgage Investment Trust10,58Uued suured positsioonidGeneral Motors24,30Kinder Morgan10,93NMI Holdings A9,03National Mortgage Holdings5,18Kinder Morgan õigused3,67Suletud positsioonidTempur Pedic International14,3J C Penney12,27Microsoft12,23Herbalife7,46American homes 4 rent7,24Uued ostud14 aktsiatTäiendavad ostud4 aktsiatTäielikult müüdud positsioonid8 aktsiatVähendatud positisoonid0 aktsiat10 suurima positsiooni osakaal portfellis94,72Allikas: WhaleWisdom
Seotud lood
Miljardär George Sorose finantsimpeeriumi süda Soros Fund Management ostis juurde aktsiat, millest sai fondi suurim investeering.
Kui George Soros võttis osaliselt kasumit Herbalife'i aktsiast, siis teine aktsionär, aktivistinvestor Carl Icahn säilitas ettevõttes aktsiate arvu ehk oma 4,38%se positisiooni.
General Motors teatas täna teise kvartali tulemused, mis olid alla ootuste. Peamiselt mõjus ettevõttele halvasti mitmed autode tagasikutsumised tehniliste vigade tõttu. Samuti luuakse 400 miljoni dollariline kompensatsioonifond rikete tõttu kannatanud inimestele.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.