Kering SA-le kuuluv Gucci luksuskaupade bränd teatas neljanda kvartali müügis kasvust, mis oli nelja aasta nõrgim. Gucci peab selle põhjuseks turistide vähesust Euroopas, kirjutas Bloomberg.
Neljanda kvartali müük kasvas Guccil aastaga ainult 0,2 protsenti, teatas täna Kering. Gucci aeglustuva müügi tõttu on Kering üha rohkem keskendunud väiksematele brändidele nagu Bottega Veneta ja Yves Saint Laurent.
Keringi aktsia langes Pariisi börsil 3,2%, 150,3 euroni.
Seotud lood
Igal firmal võiks olla sünnilugu, mis köidab inimesi. Vajadusel võib selle ka välja mõelda, soovitab ettevõtja ja koolitaja Eric Edmeades konkurentidest eristumiseks.
PPR, kelle kuulub Gucci bränd, on kindel, et 2012. aasta käive ja kasum kasvavad hoolimatat ebakindlast majanduskliimast, vahendab Bloomberg.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”