Mullu loodud Leedu lennufirma Air Lituanica alustas 12. märtsil lende Tallinna ja Vilniuse vahel.
Vilniusest pääseb sama lennufirmaga viide linna Kesk- ja Lääne-Euroopas: Brüsselisse, Prahasse, Pariisi, Berliini ja Münchenisse.
Air Lituanica kasutab ühte 86kohalist lennukit Embraer 175. Mullu juunis
kirjutas Äripäev, et Estonian Air rendib alustavale Air Lituanicale 2015. aasta lõpuni ühe Embraer 170 tüüpi lennuki. Novembri lõpus
teatas Estonian Air, et lõpetab leedukate võla tõttu koostöölepingu.
Air Lituanica kodulehe andmeil soovivad nad paari aasta pärast lennata 4-5 lennukiga 13-16 sihtkohta Euroopas, teenindades aastas 600-700 000 reisijat ning hõivata sellega 15-20% Leedu lennuturust.
69% Air Lituanicast kuulub Vilniuse linnavalitsusele, ülejäänu omanikeks on 30 erainvestorit Leedust ja mujalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
30. juunil tegi oma esimese lennu Leedu uus lennufirma Air Lituanica, mis esmalt alustab regulaarlende Brüsselisse.
Estonian Air andis lennufirmale Air Lituanica teada, et lõpetab tänasest nende lendude teenindamise ja kommertsteenuseid puudutava koostöölepingu.
Estonian Air rendib alustavale riiklikule Leedu lennufirmale Air Lituanica (AL) 2015. aasta lõpuni ühe Embraer 170 tüüpi lennuki.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.