• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • 17.03.14, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

“Angry Birdsi” turundusjuht: Soome edu algab haridusest

Soome lastel on pärast kooli palju aega olla loovad ja mängida, mis tagab riigile pikas perspektiivis edu, ütles kultusmängu “Angry Birds” looja Rovio Entertainmenti turundusjuht Peter Vesterbacka.
Brüsselis innovatsiooni­konverentsil esinenud Vesterbacka kirjeldas, et tema laste koolipäevad jäävad lühikeseks, kodutöid pole palju ning noored saavad pidada pikki pühi. “See on täiesti erinev Lõuna-Koreast, kus lapsed veedavad suure osa ajast koolis või kodutöid tehes. Seal on lastel kool, aga mitte elu,” ütles Vesterbacka, viidates tervisliku tasakaalu olulisusele.
Haridus röövib loovuse. Rovio turundusjuhi sõnul imeb haridus tihti lastelt loovust, sest kui noores eas võiks suure osa lastest tituleerida geeniusteks, siis täiskasvanute seas on loovate geeniuste osakaal märgatavalt väiksem. “Koolid on nagu lennukid: lülitage oma telefonid välja! See tähendab laste jaoks kui väljalülitamist elust. Me peame aru saama, et nad hingavad selle nimel,” ütles Vesterbacka.
Tema sõnul peaks rohkem ­uurima, kuidas saaks laste lembust tehnika suunas kasutada hariduslikel eesmärkidel ja muuta õppimine seeläbi lõbusaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele