Click & Grow tõi pärast edukat ühisrahastusplatvormi Kickstarter kampaaniat turule uue põlvkonna toote, nutika köögiaia Smart Herb Garden.
See võimaldab kasvatada korraga kolme maitsetaime ja köögivilja ning põhineb nanotehnoloogilisel kasvatussüsteemil, mis varustab taimi vajaliku koguse hapniku, vee ja toitainetega ilma taimemürke ja kahjulikke kemikaale kasutamata, teatas ettevõte.
"Meie uus toode on samm lähemale säästliku ja saastevaba tuleviku poole, aidates muuta inimeste arusaamu värskest toidust ja selle kasvatamisest," ütles Click & Grow asutaja Mattias Lepp.
Tänu kampaaniale ühisrahastusplatvormis Kickstarter, mille käigus koguti toote arendamiseks üle 475 000 euro, on Smart Herb Garden nüüd saadaval 23 riigis, sealhulgas USAs, Venemaal, suuremates Euroopa riikides, Hongkongis ja Araabia maades.
Iga stardikomplekt sisaldab basiilikut, tüümiani ja melissi, lisaks saab osta juurde vahetatavaid seemnekassette tšilli-pipra, kirsstomati, rukkola, basiiliku, tüümiani ja melissiga. Ettevõte plaanib lähiajal täiendada valikut ka piparmündi, rosmariini, maasika ja teiste taimedega.
Alates idufirma loomisest 2010. aastal on Click & Grow müünud rohkem kui 100 000 toodet üle kogu maailma. Kõik Click & Grow tooted valmivad Hiiumaal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahaga rohkema raha tegemine on iganenud ja kahjulik mõtteviis, leiab maailma populaarseima ühisrahastu Kickstarter asutaja ja juht Yancey Strickler.
Eesti idufirma Click & Grow sai sel aastal investeeringutena ligi 2 miljonit dollarit. Firma investorite hulka kuuluvad nüüd ka maailmakuulsa Dilberti koomiksi autor Scott Adams ja Facebooki üks esimesi insenere Ruchi Sanghvi.
Eesti ettevõte Click & Grow alustab koostöös Araabia ettevõttega K2O taimede kasvatamiseks mõeldud linnafarmi rajamist Dubaisse ning seejärel ka teistesse linnadesse erinevates Araabia maades.
Intelligentsete lillepottide tootja Click & Grow avaldas oma Facebooki lehel pildi oma uusima toote, nutika taimeaia esialgsest versioonist.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.