• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 01.07.14, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika müük vähenes juunis 2%

Baltika juuni konsolideeritud müügitulu oli 4,16 miljonit eurot, mis kukkus eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2%.
Baltika juuni jaemüük oli 4,02 miljonit eurot, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2%. Hulgimüük kasvas eelmise aasta juuniga võrreldes 1%. E-poes müüs ettevõte 20 000 euro eest kaupa, mis on 33% enam kui aasta eest.
Jaemüük suurenes juunis Balti riikides 1%, sealhulgas Lätis 13% ja Leedus 3%. Eestis vähenes müük 5% ning Venemaal 15%.  
Teise kvartali konsolideeritud müügitulu oli kokku 13 miljonit eurot, mis kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2%. Jaemüük oli kokku 12,1 miljonit eurot ning müük Baltikumis kasvas 4%.
Kuue kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 25,19 miljoni euroni, mis on 3% enam kui aasta eest.
Baltikal oli juuni lõpu seisuga kokku 126 kauplust, seal hulgas on 2 frantsiisipoodi Valgevenes ning 17 frantsiisipoodi Ukrainas.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 21.07.14, 10:40
Baltikal väike kasumi kasv
Baltika Grupp teatas, et koos lõpetatud tegevusvaldkonna tulemiga oli teise kvartali puhaskasum 648 000 eurot, mis on 24 000 euro võrra parem tulemus kui eelmine aasta samal ajal. 
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele