Standard & Poor’s 500 on teinud kvartalite kaupa arvestades pikima tõusu alates 1998. aastast. Täna püsis S&P 500 ja teised indeksid praktiliselt muutumatuna. Hüpe toimus uute kodude müügis, samal ajal olid tööstustoodangu tulemused oodatust halvemad.
Ehitusfirma D.R. Horton tõusis positiivsete signaalide ajendil 3,2 protsenti. Pärast seda, kui Piper Jaffray soovitas osta Yahoo aktsiat, tõusis see 2,6 protsenti. Ravimifirma MannKind Corp tõusis 9,6 protsenti.
S&P 500 langes vähem kui 0,1% ning lõpetas päeva 1960,23 punktil. Dow Jones kaotas 0,2% ning sulgus 16 826,60 punktil. Sel kvartalil on Dow Jones tõusnud kokku 2,2%. Nasdaq tõusis 0,2% ja sulgus 4408,18 punktil.
„Ükskõik, kuidas sa vaatad, turud ei ole enam ilmselgelt odavad. Kuid see ei tähenda, et nad kallid oleks,“ ütles fondihaldur Jim Kee telefoniintervjuus Bloombergile. „Aktsiad on jätkuvalt parim valik. Korrektsioonid võivad toimuda, kuid lõpuks tõus ikkagi jätkub.“
S&P 500 indeksi P/E suhe (hind jagatud kasumiga ühe aktsia kohta) on tõusnud nelja aasta kõrgeimale tasemel. Lausa 51 päeva järjest pole indeksi päevane muutus ületanud ühte protsenti.
Kulla hind tõusis sümboolsed 0,02% ja lõpetas 1327,58 dollaril. Toornafta (Brent) hind langes 0,88% ja barrel naftat maksis õhtuks 112,30 dollarit.
Seotud lood
ADP Reasearch Institute raport teatas, et USA-s loodi juunis 281 000 uut töökohta. Paljude meelest peaks Föderaalreserv positiivsete andmete tõttu mõtlema intressimäärade tõusule. Aktsiad tegid uudiste ajendil aga uusi rekordeid.
Täna oli volatiilsus (kõikumine) sarnaselt eilsele keskmisest suurem, kuid aktsiad suutsid päeva tõusuga lõpetada. Seda tänu Russell Investments iga-aastasele raporti avaldamisele tähtsamate aktsiaindeksite kohta.
USA turud olid täna peale nelja tõusupäeva languses.
Tööstustoodangu andmed olid oodatust paremad ning see viis Dow Jones tööstuskeskmise väga lähedale 17 000 punkti tasemele. Päeva keskel jäi Dow indeksil sellest puudu vaid 2 punkti. Analüütikute sõnul näitab graafik, et tõus jätkub.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.