Kiirtoidu hiiglased nagu McDonald’s, Taco Bell ja KFC vallutavad üha suuremat osa maailmast. USA-s on nende laiem mõju aga taandumas – ameriklastele meeldivad rohkem näiteks In-N-Out Burger, Chipotle Mexican Grill ja Chick-fil-A, teatab tarbijate eelistuste raport USA-s.
Uuring, mis avaldati kolmapäeval, järjestas erinevad kiirtoiduketid toidu kvaliteedi, hinna ja teeninduse alusel.
Parim hamburgerikett oli uuringu kohaselt In-N-Out-Burger, millele järgnesid The Habit Burger Grill ja Culver’s. McDonald’s on küll maailma suurim burgerikett, kuid uuringu kohaselt maitsevad nende burgerid võrreldes teistega halvasti – lausa 20 ettevõttes on tarbijate hinnangul burgerid paremad.
Meediaväljaandes CNBC on ka küsitlus pealkirjaga „millised burgerid on USA-s kõige halvemad?“ Hetkel on 12 575 vastanust 52 protsenti nimetanud McDonald’sit kui kõige halvemate burgerite pakkujat.
Rubio’s Fresh Mexican Grill on parim Mehhiko toitude hulgas, millele järgneb Chipotle. Chich-fil-A oli parim kanatoitusid pakkuv kiirtoidukett.
Uuringud kattuvad järjest enam ka müügitulemustega. Kiirtoiduketid on surve all, sest noorem´´ põlvkond nõuab järjest värskemat ja tervislikumat toitu.
„Järjest rohkem on ameeriklasi, kes madala hinna kõrval tahavad ka head kvaliteeti,“ ütles uuringute projektijuht Tod Marks CNBC-le.