McDonalds teatas täna mais avatud kiirtoidurestoranide globaalse müügi väikesest tõusust. Hiina müügitulemuste paranemine aitas toime tulla pettumusega, mille põhjustas kiirtoituketi koduturu, USA, halb müügitulemus.
McDonaldsi USA restoranide, mis on avatud olnud vähemalt 13 kuud, müügitulemused kukkusid mais 1%; USA müügitulemused on langenud juba seitse järjestikkust kuud tänu tugevale konkurentsile. Langusele on kaasa aidanud ka teenindust aeglustanud sisemised eksisammud ning miinimumtasu eest töötavate tööliste protestid.
Consensus Metrixi poolt küsitletud analüütikud prognoosisid, McDonaldsi mai müügitulemuste kasvu 0,1% võrra, mis oleks tähendanud 31% McDonaldsi 2013. aastatulust.
Maailma suurima tuluga restoranikett ütles, et vähemalt 13 kuud avatud olnud restoranide müügitulemused kasvasid üle maailma 0,9% eelmisel kuul, mis on pisut parem analüütikute prognoositud 0,8%st.
Aasia-Vahemere regioonis, Lähis-Idas, Aafrikas ja Hiinas kasvas restoranide müügikäive 2,5%. Tulemused ületasid analüütikute pakutud 0,7% kasvu peajagu.
2013. aastal lahvatanud linnugripp mõjus ka restoranide käibele Hiinas halvasti.
Euroopa, mis andis eelmisel aastal 40% restoraniketi kogutulust, kasvas 0,4%, jäädes 0,1% võrra alla analüütikute pakutust.