Naistepesutootja Silvano Fashion Group kvartaalsed näitajad jätkavad kahanemist - firma käive ja kasum kukkusid veerandi võrra.
Silvano teise kvartali müügitulu kukkus mulluselt 36,9 miljonilt eurolt 27,6 miljoni euroni, selgub firma teise kvartali vahearuandest. Brutokasum kahanes 3,4 miljonit eurot, kukkudes 9,7 miljoni euroni.
Kolme kuuga teenis emaettevõtte omanike osa 3,1 miljonit eurot puhaskasumit. Aasta tagasi oli puhaskasum 4,1 miljonit eurot.
Kui esimese kvartali ärimahte mõjutas ennekõike valuutade nõrkus ning konflikt Ukrainas, siis teise kvartali ärikeskkonda mõjutasid mitmed sisesed ja välised faktorid, mille tulemusena müügid vähenesid pea kõikidel Silvano põhiturgudel, välja arvatud Balti riikides, teatas firma.
Silvano sõnul jätkus nõrk tarbimiskeskkond põhiturgudel Venemaal, Valgevenes, Ukrainas ning ka Kasahstanis. Pisut leevendas olukorda firma peamise müügivaluuta – vene rubla – kursi stabiliseerumine.
"Vastumeetmetest uue majandusliku reaalsusega kohanemiseks rääkides saame välja tuua brutokasumi rentaabluse paranemise ning märkimisväärse vähenemise muudes tegevuskuludes, sündmused, mis peaksid jätkuma ka tulevikus," kirjutas Silvano juhtkond.
Balti riikides opereerib kontsern peamiselt oma kaupluste ja frantsiisipartnerite vahendusel. Kontsern opereerib 9 oma kauplusega, millele lisanduvad 31 frantsiisikauplust regioonis. Silvano müük Balti riikides tervikuna moodustas 2014. aasta 6 kuuga 1,59 miljonit eurot võrreldes 1,29 miljoni euroga eelnenud aastal.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!