USA rahandusministeerium laiendas Venemaa survestamiseks kehtestatud sanktsioonide ulatust, muutes ära seaduse, mis reguleerib sanktsioneeritavate nimekirja kantud isikutele kuuluvat omandit.
Muudatus tähendab seda, et firma võib minna sanktsioonide alla, kui üle 50% sellest kuulub kollektiivselt isikutele, kes on sanktsioneeritavate nimekirjas, vahendas agentuur Bloomberg. Varasemalt kehtis 50% reegel ühe sanktsioneeritud isiku kohta.
Selle muudatusega võib sanktsioneeritavate nimekirja sattuda ka Soome Arena Events OY, millele kuulub Helsingi staadion. Poolenisti kuulub Arena Events Vene suurärimehe Gennadi Timtšenko Luksemburgis registreeritud Volga Grupile ja ülejäänud pool kuulub OY Langvik Capitalile, mis on Rotenbergi perekonna investeerimisfirma. Märtsis kehtestas USA sanktsioonid nii Timtšenko kui vendade Arkadi ja Boriss Rotenbergi suhtes. Kõik on Venemaa presidendi Vladimir Putini lähikondsed.
Seadusemuudatusega võib sanktsioneeritud firmade hulka sattuda ka Venemaa kindlustusfirma OAO Sogaz Insurance Group, kus üle 50% kuulub Bank Rossijale ja Volga Groupile. USA lisas nii Bank Rossija kui selle miljardärist suuromaniku Juri Kovaltšuki sanktsioneeritavate nimekirja, kui Venemaa kevadel Krimmi annekteeris.
Seotud lood
Venemaa suurim gaasitootja Novatek, mille kaasomanikud on Gennadi Timtšenko ja Leonid Mihelson, sai koos Itaalia energiahiiglasega Eni õiguse puurida naftat ja gaasi Montenegrole kuuluvast Vahemere osast.
Sanktsioonid Venemaa suurärimehe Gennadi Timtšenko vastu on avaldanud mõju nii tema ärile kui ka pere reisimisvõimalustele, kuid „ei ole halba ilma heata“, rääkis tema abikaasa Jelena Timtšenko intervjuus ajakirjale Ogonjok.
Samal ajal kui Euroopa Liidu valitsusjuhid Brüsselis nõu pidasid, kuidas Venemaale Ukraina olukorra jätkuva destabiliseerimise eest vastata, teatas USA valitsus omapoolsetest uutest sanktsioonidest.
Pikas usutluses Venemaa uudistekanalile Itar-Tass räägib suurärimees Gennadi Timtšenko, kuidas USA ja ELi sanktsioonid isiklikult tema era- ja ärielu mõjutanud on.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.