Venemaa tuntuima sõltumatu telejaama Dožd TV peadirektor Natalja Sindejeva saatis Delfile ja TV3le kinnituse, et ollakse valmis Eestis oma sisu jagama ja koostööd tegema, et siin elavate venelaste inforuum laieneks ning muutuks mitmekesisemaks, vahendasid meediakanalid.
Septembri alguses tegi ka Äripäev juhtkirjas ettepaneku, et Venekeelse meediakanali rajamise asemel võiksime toetada ja paremini vahendada venekeelset sõltumatut meediat. Kirjutasime toona, et Äripäeva toimetuse meelest ei ole eraldi venekeelse kanali loomisel Eestis kuigivõrd mõtet, sest Putini-meelse meediaga ei suuda see võistelda niikuinii.
Küll aga oleks reaalset ja praktilist kasu sellest, kui meie kaabelvõrkudes oleksid paremini kättesaadavad, sisule vastavalt esitletud ja miks mitte ka müügitöö kaudu paremini tutvustatud Venemaa enda sõltumatud telekanalid, nt Dožd. Samuti võiks Eestis trükkida ja müüa Novaja Gazetat ning edastada FM-lainepikkusel Ehho Moskvõ raadiojaama – samuti professionaalsed ja sõltumatud infokandjad. Nimetame siin reas veel ärilehte Vedomosti, Peterburi ärilehte Delovoi Peterburg ja venekeelset Forbesi.
Dožd TV on lisaks Venemaale nähtav ka Gruusias, Euroopas ja Ameerikas. Kuna Baltikum on kanali jaoks üks strateegilistest arengusuundadest, on nad huvitatud koostööst siinsel meediaturul.
Seetõttu tegi Dožd TV ettepaneku Delfile ja TV3-le, et koos luua uus telekanal, mis kasutab Dožd TV sisu, millele lisanduvad ka Eesti uudised.
Dožd TV on Venemaal kümne kõige populaarsema telekanali seas kuuendal kohal ning telekanali ja Doždi kodulehekülje auditoorium on üle 10 miljoni inimese kuus. Jaama peamine eesmärk on kajastada olulisi sündmusi Venemaal ja maailmas, andes tervikliku pildi faktidest ning edastades kõiki vaatepunkte ja seisukohti. Lisaks Venemaal toimuva kajastamisele näitab Dožd TV ka välisuudiseid ning arutelu- ja kultuurisaateid.
Seotud lood
Tänase Äripäeva kaanelugu näitab, kuidas tuntud Eesti ettevõtted reklaamivad end massiivselt ka Eestis nähtavates Putini-meelsetes telekanalites.
Ligi 150 Eesti ettevõtet ja riigiasutust on tänavu ostnud reklaami Vene riiklikus telekanalis RTR Rossija. Mahult 20 suurema reklaamija hulka kuulus ka Eesti Haigekassa.
Venekeelse meediakanali rajamise asemel võiksime toetada ja paremini vahendada venekeelset sõltumatut meediat, leiab Äripäev juhtkirjas.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.