• OMX Baltic−0,3%269,99
  • OMX Riga−0,12%872,83
  • OMX Tallinn−0,4%1 725,97
  • OMX Vilnius−0,25%1 042,27
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,95%8 226,71
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,16
  • OMX Baltic−0,3%269,99
  • OMX Riga−0,12%872,83
  • OMX Tallinn−0,4%1 725,97
  • OMX Vilnius−0,25%1 042,27
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,95%8 226,71
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,16
  • 15.09.14, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väinamere Liinid: meie pakkumine teeks praamiliikluse soodsamaks

Väinamere Liinid OÜ esitatud parvlaevateenuse riigihanke pakkumise järgi vähenevad riigi kulud praamiliikluse korraldamiseks, teatas Väinamere Liinide emaettevõte Saaremaa Laevakompanii.
“Varasemaga võrreldes soodsama pakkumise tegi võimalikuks asjaolu, et senisel lepinguperioodil on Saaremaa Laevakompanii kasutusele võtnud kolm uut parvlaeva, mille ekspluatatsioonikulud on vanadest praamidest säästlikumad,” sõnas ASi Saaremaa Laevakompanii (SLK) juhatuse esimees Tõnis Rihvk.
“Kuigi seni kehtinud lepingu alusel oli SLK-l kohustus välja vahetada vaid üks praam, on SLK lepingu perioodil uuendanud praame lausa kolme võrra, mis on kaasa toonud nii opereerimiskulude kokkuhoiu kui hüppelise kasvu reisijateveo kvaliteedis,” lisas Rihvk 
Tema sõnul on pakkumises prahtimistingimused varasemast lepingust soodsamad. Hanke kogumahtu suurendavad vaid investeeringud neljanda uue parvlaeva ehitusse ja ekspluatatsiooni, riigi tellimuse mahu kasv ning uuest aastast kehtima hakkav kõrgem kütuseaktsiisi määr.
Rihvk lisas, et seni vedaja initsiatiivil ehitatud uue laevastikuga korraldatav avalik liinivedu Saaremaa ja Hiiumaaga ühenduse pidamiseks on alates 2010. aastast hoidnud riigi raha kokku enam kui 3 miljonit eurot aastas, samas kui sõidukite ülevedu mandri ja Saaremaa vahel on kasvanud 14% ja mandri-Hiiumaa vahel 20% ning seda mugavamate ja kiiremate praamidega.
„Vastavalt hanketingimustele esitasime pakkumise, mille kohaselt lisandub pärast 2016. aastat mandri ja saartevahelisse praamiliiklusesse veel neljas uus praam. Kindlasti püüame kvaliteedi tõstmise ja kulude optimeerimisega jätkata, kui meie pakkumine hanke võidab,“ oli Rihvk lootusrikas.
Samas lisas ta, et kui SLK esitatud pakkumine ei vasta siiski riigi ootustele, ollakse valmis ka praeguste lepingutingimuste, hinna ja kvaliteediga avalikku liinivedu mandri ja saarte vahel jätkama.

Seotud lood

Uudised
  • 15.09.14, 12:43
Tallinna Sadam peab laevade leidmiseks otseläbirääkimisi
AS Tallinna Sadam peab täna otseläbirääkimisi parvlaevade omanike ja ehitajatega, eesmärgiga soetada riigile laevad mandri ja saarte vaheliseks liikluseks.
Uudised
  • 15.09.14, 12:45
Praamiühendus sai ühe pakkumise
Majandusministeeriumi (MKM) rahvusvahelisele hankele avaliku liiniveo teenindamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu parvlaevaliinidel tuli üks pakkumine, teatas ministeerium.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele