• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,78
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,78
  • 14.11.14, 13:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas müüa luksuskaupa?

Mitte keegi ei kanna Burberry mantlit lihtsalt selleks, et saada sooja, ega osta Dom Perignoni, sest tal on janu, ega sõida Bentleyga lihtsalt selleks, et saada punktist A punkti B, kirjutab luxsurysociety.com. Luksuskaupa ostetakse ja omatakse tunduvalt vähem ratsionaalsetel põhjustel.
Rolexi üks kallimaid kellu
  • Rolexi üks kallimaid kellu Foto: watchuseek.com
„Miks mul on vaja teada, kuidas läheb kellatööstusel? Mina tegutsen ju luksusäris,“ on öelnud kunagi Rolexi tegevjuht. Ühesõnaga käib luksuskauba müümine ja turundamine hoopis teistmoodi kui ülejäänud kauba puhul. Marketingi Instituudi tegevjuht Anu-Mall Naarits võtab selle kokku sõnadega: „Ostetakse mitte luksuskaupa, vaid luksusbrändi: kuuluvust, eneseväljendust, staatust.“
„Oluline on, et luksuskaupade puhul on kogu turundus pööratud erakordse elamuse, kogemuse ja tunde loomisele,“ selgitas Naarits ja jätkas: „Oluline on ka piiratud kättesaadavus ning see, et tooteid kasutavad just need inimesed, kellele see mõeldud on. On ju kandjad või kasutajad ja kandmiskohad oluliseks luksusbrändi komponendiks.“
Loe soovitusi ja uuringu tulemusi Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 13:28
Profitus laieneb Eestisse: uus lootus innovatiivseks rahastamiseks skeptitsismi keskel
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele