• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 14.11.14, 13:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas müüa luksuskaupa?

Mitte keegi ei kanna Burberry mantlit lihtsalt selleks, et saada sooja, ega osta Dom Perignoni, sest tal on janu, ega sõida Bentleyga lihtsalt selleks, et saada punktist A punkti B, kirjutab luxsurysociety.com. Luksuskaupa ostetakse ja omatakse tunduvalt vähem ratsionaalsetel põhjustel.
Rolexi üks kallimaid kellu
  • Rolexi üks kallimaid kellu Foto: watchuseek.com
„Miks mul on vaja teada, kuidas läheb kellatööstusel? Mina tegutsen ju luksusäris,“ on öelnud kunagi Rolexi tegevjuht. Ühesõnaga käib luksuskauba müümine ja turundamine hoopis teistmoodi kui ülejäänud kauba puhul. Marketingi Instituudi tegevjuht Anu-Mall Naarits võtab selle kokku sõnadega: „Ostetakse mitte luksuskaupa, vaid luksusbrändi: kuuluvust, eneseväljendust, staatust.“
„Oluline on, et luksuskaupade puhul on kogu turundus pööratud erakordse elamuse, kogemuse ja tunde loomisele,“ selgitas Naarits ja jätkas: „Oluline on ka piiratud kättesaadavus ning see, et tooteid kasutavad just need inimesed, kellele see mõeldud on. On ju kandjad või kasutajad ja kandmiskohad oluliseks luksusbrändi komponendiks.“
Loe soovitusi ja uuringu tulemusi Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.12.24, 12:39
Riigi IT-majad ohustavad sektori ekspordivõimet
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele