Kõige tihemini esinev probleem kauplustes kasutatavatel kaaludel on seotud kaalumise täpsusega, mis tähendab seda, et kui kaal ei ole korralikult loodis, hakkab kaal näitama väiksemat kogust, tekitades sellega kaupmehele igal kaalumisel väikese kahju.

- Kaal. Foto: Postimees/Scanpix
„Enamlevinud probleemid on seotud kaalumise täpsusega. Kui kaaludes ei ole kasutusel ValuMax tehnoloogia, siis mõjutab kaalu loodisolek tulemuse täpsust. Kui kaal ei ole loodis, näitab kaal alati väiksemat kogust ehk eksib kliendi kasuks,“ selgitas Nixor EE AS-i tegevjuht Imre Reinson ning lisas, et tavaliselt ei ole see probleem, mida kauplustes märgatakse või millega tegeletakse.
Monilaite-Thomeko Machinery OÜ juhataja Margus Siimo tõi välja, et rohkem probleeme esineb kauplustes kasutatavatest kaaludest etiketikaalude ja kassakaaludega ning soovitas kaale hooldada kord kvartalis. „Sellisel juhul (kord kvartalis hooldades – toim.) tuleb varuosade vahetamist ette tunduvalt harvem kui hooldada kaale näiteks kord aastas.“
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, kuidas käia kaupluses ümber kaaluga nii, et probleeme esineks võimalikult vähe ning millised tegevused kuuluvad kaalude hooldamise juurde.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.