Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus andis täna teada, et muutis riigihanke „Ajujaht 2015 konkursi telesaated“ hanketingimusi. Reedel kirjutas Äripäev, et EAS mängib "Ajujahi" hanget ETVle.
- EASi juht Hanno Tomberg kuulus enne ERRi juhtkonda. Foto: Eiko Kink
Äripäevale teadaolevalt otsustas EAS lõpuks laiendada pakkujate ringi muutes hanketingimustes nii saate ajal näidatava reklaami piirangut kui ka saadete võimalikku pikkust. Ühtlasi pikendati ka pakkumuste esitamise tähtaega kuni 10. detsembrini kell 10.00.
Kui varasemate hanketingimustega oli kommertskanalitel hankest osa võtmine sisuliselt võimatu, on nüüd neile uks avatud. Produktsioonifirma Filmimees toimetaja Raimo Kummeri sõnul ei ole neile kui hankest osavõtjale eraldi teadet tingimuste muutmise kohta tulnud. EASi hangete veebisüsteemist vaadates võib aga näha, et hanketingimusi on muudetud täna veidi pärast kella kahte, märkega, et tingimusi on muudetud pakkujatelt saadud tagasisidest tulenevalt.
„Me näeme süsteemist, et tingimusi on muudetud ja nüüd saavad kommertskanalid ka seda saadet näidata, mis tähendab, et me kindlasti esitame oma pakkumise,“ lubas Kummer.
Reedel kirjutas Äripäev, et kuigi EASi korraldatud riigihange telesaate "Ajujaht" tegemiseks lõpeb alles 1. detsembril, oli juba kindel, et saadet hakkab tegema ETV.
EAS kuulutas välja hanke äriideede konkursi "Ajujaht" kolme telesaate tegemiseks. Hanke tingimused välistavad aga erakanalite osalemise. Nimelt on hankes kirjas, et osalejad peavad esitama telekanali kinnituskirja, mis näitab, et saade läheb pärast valmimist eetrisse just vastavas kanalis.
Tingimuste järgi peab valmiv saade olema 26-30 minutit pikk ja ilma reklaamipausideta. See aga tähendab, et ainus kvalifitseeruv pakkuja hankes saab olla ETV – kommertskanalite saated on 22-24 minuti pikkused ja reklaamipausidega.
Seotud lood
Tänavuse äriideede konkursi „Ajujaht“ võitjaks krooniti meeskond Jiffi, mis pakub maailma kõige lihtsamat ühistranspordipiletit.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) korraldas riigihanke telesaate "Ajujaht" tegemiseks. Kuigi hange lõpeb alles 1. detsembril, on juba kindel, et saadet hakkab tegema ETV.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.