Kolmandat aastat järjest kirjastustest parimate majandustulemustega ASi Äripäev peadirektor Igor Rõtov ütles, et paberleht võib olla majanduslikult tulusam, kuid ei arene. Investeerida on mõtet veebi, et seal kvaliteetsemat sisu pakkuda.
- Äripäeva peadirektor Igr Rõtov soovitab äriplaanis leida tasakaalu paberlehe kulude ja internetiärisse investeerimise vahel. Foto: Eiko Kink
Globaalset pilti vaadates on Rõtovi väitel trend ühene: tasuta pakkumisel on kriips peal. Tellijate peale on oma mudeli juba üles ehitanud näiteks New York Times, Financial Times ning The Wall Street Journal. „Vabalt pakkumise ajastul võis olla veebis lõdvem, aga nüüd peab veebis olema vähemalt sama kvaliteetne kui paberis ning kasutama kõiki võimalusi,“ sõnas Rõtov.
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.