Kolmandat aastat järjest kirjastustest parimate majandustulemustega ASi Äripäev peadirektor Igor Rõtov ütles, et paberleht võib olla majanduslikult tulusam, kuid ei arene. Investeerida on mõtet veebi, et seal kvaliteetsemat sisu pakkuda.
- Äripäeva peadirektor Igr Rõtov soovitab äriplaanis leida tasakaalu paberlehe kulude ja internetiärisse investeerimise vahel. Foto: Eiko Kink
Globaalset pilti vaadates on Rõtovi väitel trend ühene: tasuta pakkumisel on kriips peal. Tellijate peale on oma mudeli juba üles ehitanud näiteks New York Times, Financial Times ning The Wall Street Journal. „Vabalt pakkumise ajastul võis olla veebis lõdvem, aga nüüd peab veebis olema vähemalt sama kvaliteetne kui paberis ning kasutama kõiki võimalusi,“ sõnas Rõtov.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.