Tihti surutakse enda toodet või teenust peale, ilma kliendi ootustesse tegelikult süvenemata, on Ragn-Sells Eesti juht Rain Vääna veendunud.
- Ragn Sellsi juht Rain Vääna on kindel, et müügile saab tihti saatuslikuks kliendi mittekuulamine. Foto: Raul Mee
Ragn-Sells Eesti juht Rain Vääna on seisukohal, et olulisim on kliendiootus vs. ettevõtte pakkumine. Tema sõnul on tähtis see, kuidas teenus või toode kliendi elu paremaks teeb ehk millist lisaväärtust suudetakse luua kliendile.
Loe
Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee pikemalt, mida räägivad GoWorkABit, Ragn-Sells ja Kaubamaja oma müügiapsudest ning mis võib tihti müügile saatuslikuks saada.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.