• OMX Baltic−1,7%293,99
  • OMX Riga−0,11%863,99
  • OMX Tallinn−1,16%1 914,54
  • OMX Vilnius−1,71%1 130,65
  • S&P 5009,52%5 456,9
  • DOW 307,87%40 608,45
  • Nasdaq 12,16%17 124,97
  • FTSE 100−2,92%7 679,48
  • Nikkei 2258,29%34 343,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,32
  • OMX Baltic−1,7%293,99
  • OMX Riga−0,11%863,99
  • OMX Tallinn−1,16%1 914,54
  • OMX Vilnius−1,71%1 130,65
  • S&P 5009,52%5 456,9
  • DOW 307,87%40 608,45
  • Nasdaq 12,16%17 124,97
  • FTSE 100−2,92%7 679,48
  • Nikkei 2258,29%34 343,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,32
  • 27.01.15, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügimees ei kuula klienti

Tihti surutakse enda toodet või teenust peale, ilma kliendi ootustesse tegelikult süvenemata, on Ragn-Sells Eesti juht Rain Vääna veendunud.
Ragn Sellsi juht Rain Vääna on kindel, et müügile saab tihti saatuslikuks kliendi mittekuulamine.
  • Ragn Sellsi juht Rain Vääna on kindel, et müügile saab tihti saatuslikuks kliendi mittekuulamine.
  • Foto: Raul Mee
Ragn-Sells Eesti juht Rain Vääna on seisukohal, et olulisim on kliendiootus vs. ettevõtte pakkumine. Tema sõnul on tähtis see, kuidas teenus või toode kliendi elu paremaks teeb ehk millist lisaväärtust suudetakse luua kliendile.
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee pikemalt, mida räägivad GoWorkABit, Ragn-Sells ja Kaubamaja oma müügiapsudest ning mis võib tihti müügile saatuslikuks saada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele