Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
4 välditavat müügikäitumist
Millised on neli müügikäitumise mudelit ning mida peab tegema, et müüa klientidele rohkem, kirjutab Stallion Rockshore Corporation tegevjuht Rauno Põldme.
Kui tihti peatab Teid tänaval või ostukeskuses mõni müügiesindaja, kelle ainuke soov on Teiega kaupa teha? Ma usun, et üpris tihti, arvestades uuenenud müügitehnikaid ning muutuvat ühiskonda. Müümine isiklikult on väga hea väljund, sest kuidas muidu me saaksime teada kõigist võrratutest toodetest, mis meid ümbritsevad. Sellele vaatamata leidub mõningaid müügiesindajaid, kellel ei ole suurt midagi kliendile pakkuda ning enamasti nad lihtsalt tüütavad meid. Kuidas aru saada, milline müügimees ei vääri meie tähelepanu või millisest käitumismustrist hoiduda ise müügitehinguid sooritades?
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.