Millised on neli müügikäitumise mudelit ning mida peab tegema, et müüa klientidele rohkem, kirjutab Stallion Rockshore Corporation tegevjuht Rauno Põldme.

- 4 välditavat müügikäitumist
- Foto: donteatthefruit.com
Kui tihti peatab Teid tänaval või ostukeskuses mõni müügiesindaja, kelle ainuke soov on Teiega kaupa teha? Ma usun, et üpris tihti, arvestades uuenenud müügitehnikaid ning muutuvat ühiskonda. Müümine isiklikult on väga hea väljund, sest kuidas muidu me saaksime teada kõigist võrratutest toodetest, mis meid ümbritsevad. Sellele vaatamata leidub mõningaid müügiesindajaid, kellel ei ole suurt midagi kliendile pakkuda ning enamasti nad lihtsalt tüütavad meid. Kuidas aru saada, milline müügimees ei vääri meie tähelepanu või millisest käitumismustrist hoiduda ise müügitehinguid sooritades?
Loe Äripäeva teemaveebist bestsales.ee millised on neli välditavad müügikäitumist ning kuidas oleks kasumlikum käituda.