Keskerakonna mannetut telereklaami vaadates tundub, et kunagi sponsorite poolt nii armastatud erakonnal on jälle raha otsas.
Valimisreklaamid teles on omamoodi tragikoomiline žanr, mis paneb piinlikkusest kanalit vahetama või naerma, nii et silm märg. Kuidas kellegi taluvuspiir ja huumoritunnetus on.
Keskerakond on aastaid silma paistnud suurejooneliste valimisreklaamidega. On küll piinlik, aga odav pole seni olnud. Samuti nüüdseks juba aastaid on Keskerakond jäänud oma valimiskampaaniate eest korraldajatele võlgu, neid võlgu likvideerinud ja siis jälle uusi tekitanud.
Paistab, et Tallinnas küll võimul olev, kuid üleriigiliselt aastaid opositsioonis virelenud erakonnal on raha taas otsa saamas. Keskerakonna juhi Edgar Savisaare meeldejääva uisutamisreklaami jaoks võeti raha linnakassast ja saadi visuaalselt päris huvitav tulemus, toredasti eneseirooniline ka veel. Ja kindlasti mitte odav.
Praegu teles jooksev Keskerakonna valimisreklaam, mida ollakse suure tõenäosusega sunnitud tegema koguni erakonna enda raha eest, on aga tõeline säästuvariant. Võtteplatsiks kabinet, kus laua ümber natukegi tuntud keskerakondlased harrastusteatri meisterlikkusega üksteisele lauseid loopimas. Nüüd on nii piinlik kui ka odav.
Seotud lood
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele