Keskerakonna mannetut telereklaami vaadates tundub, et kunagi sponsorite poolt nii armastatud erakonnal on jälle raha otsas.
Valimisreklaamid teles on omamoodi tragikoomiline žanr, mis paneb piinlikkusest kanalit vahetama või naerma, nii et silm märg. Kuidas kellegi taluvuspiir ja huumoritunnetus on.
Keskerakond on aastaid silma paistnud suurejooneliste valimisreklaamidega. On küll piinlik, aga odav pole seni olnud. Samuti nüüdseks juba aastaid on Keskerakond jäänud oma valimiskampaaniate eest korraldajatele võlgu, neid võlgu likvideerinud ja siis jälle uusi tekitanud.
Paistab, et Tallinnas küll võimul olev, kuid üleriigiliselt aastaid opositsioonis virelenud erakonnal on raha taas otsa saamas. Keskerakonna juhi Edgar Savisaare meeldejääva uisutamisreklaami jaoks võeti raha linnakassast ja saadi visuaalselt päris huvitav tulemus, toredasti eneseirooniline ka veel. Ja kindlasti mitte odav.
Praegu teles jooksev Keskerakonna valimisreklaam, mida ollakse suure tõenäosusega sunnitud tegema koguni erakonna enda raha eest, on aga tõeline säästuvariant. Võtteplatsiks kabinet, kus laua ümber natukegi tuntud keskerakondlased harrastusteatri meisterlikkusega üksteisele lauseid loopimas. Nüüd on nii piinlik kui ka odav.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.