Automüügi kasv Euroopas eelmisel kuul kiirenes, sest hinnakampaaniad ja majanduskasvu perspektiivid julgustasid tarbijaid ostma uusi Renault Clio ja Volkswagen Goldi uusi mudeleid.
- Renault Clio Foto: Bloomberg
Jaanuaris tõusis arvele võetud autode hulk võrreldes eelmise aasta sama ajaga 6,2 protsenti. Kokku registreeriti 1,03 miljonit sõidukit, teatas Euroopa Autotootjate Assotsiatsioon (ACEA). Võrdluseks – detsembris kasvas autode hulk 4,9 protsenti ning terve 2014. aasta jooksul 5,4 protsenti. Enne seda oli autode müük olnud juba kuus aastat languses.
„Autode müük oli jaanuaris väga tugev,“ ütles ISI Evercore'i analüütik George Galliers. „Üldiselt me arvame, et trend jätkub ning autode müük kasvab sellel aastal üllatuslikult palju.“
Iirimaal, Portugalis ja Küprosel, kes muuhulgas said 2010-2013 Euroopa Liidult ka finantsabi, toimus jaanuaris uute autode müüginumbrites kõige suurem hüpe.
Kõik kuus suuremat autotootjat suutsid eelmisel kuul oma müüki kasvatada. Müük Hispaanias kasvas 28 protsenti, Itaalias 11 protsenti, Suurbritannias 6,7 protsenti, Prantsusmaal 6,2 protsenti ja Saksamaal 2,6 protsenti.
Kõige rohkem kasvas eelmisel kuul Renault, Volkswageni ja Mercedes-Benzi luksusautosid tootva Daimler AG müük.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.