Ühtset vastust sellele küsimusele on tõenäoliselt võimatu leida, kuid soovitusi, kuidas käituda LinkedIn'is ja Facebookis, jagavad IDEA Group ja Goal Marketing.
- LinkedIn on superhea kontaktikogum otsemüügi jaoks. Foto: Linkedin.com
Reklaamiagentuuri IDEA Groupi sotsiaalmeedia suunajuht Rene Rumberg selgitab, et sotsiaalmeedias on kasutusel termin nagu social listening ehk sotsiaalne kuulamine. "Sel terminil on minu strateegiates väga tähtis osa, mida läheb sotsiaalmeedias edukalt tegutsemiseks (sh müümiseks) vaja."
Sotsiaalse kuulamise all mõtleb Rumberg oskust inimesi kuulata ning mõista, sest just mõistmise ja kuulamise kaudu õpib ettevõtja oma sihtrühma paremini tundma ja aitab ka inimestel brändi olemust tajuda. "Põhjalikum mõistmine aitab tuua esile enda brändi inimlikumat poolt (H2H) ja kasvatada läbi selle teadlikkust ja usaldust brändi vastu," kommenteerib Rumberg. "Kui brändi ja potentsiaalse kliendi vahel on kontakt sotsiaalmeedias loodud, siis sellele järgneva müügikontakti loomine on palju lihtsam, sest tegemist pole enam ühega paljude seast."
Ühe rusikareegli välistab ka sotsiaalmeediaagentuuri GOAL juht Marko Saue. "Iga ettevõte on oma toodete ja teenustega oma nägu," ütleb ta. "Kõigil erinevad turunduse- ja müügistrateegiad. Pole olemas lahendust, mis sobiks kõigile," on Saue veendunud lisades samas, et ettevõtted, kes sotsiaalmeedia vahendusel müüa plaanivad, peaksid välja töötama oma sotsiaalmeedia strateegia (turunduse/müügi), et mitte raisata aega ja raha.
"Eestis on B2B müügi jaoks on kõige õigem sotsiaalmeedia kanal Linkedin ja B2C jaoks Facebook," toob Saue kaks näidet. "Linkedin on superhea kontaktikogum otsemüügiks," lisab ta. Saue sõnul saab just LinkedIn'is otsida uusi kliente nii tööstusharu kui ka ametikohtade alusel ja ühendust võtta potentsiaalsete partneriga. "Üldmeilile kirjutamine ja külmade kõnede tegemine, mis tulemust ei taga, on ajalugu," märkis Saue.
Loe
Äripäeva teemaveebist bestsales.ee, millised on soovitused ning millest tuleks hoiduda.
Seotud lood
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Viimased uudised
Lisatud analüütikute kommentaarid!
Õigusruum ja ärikultuur riigis on euroopalik
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele