E-pood on päästja vähemalt osade klientide jaoks, mõtlesin, kui laupäeval kulleriga saabunud poole nädala toidukraami lahti pakkisin.
![Äripäeva rubriigitoimetuse juht Rivo Sarapik.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=68e85ea1-b83e-5ec0-8b34-1fac6d365455&width=3840&q=70)
- Äripäeva rubriigitoimetuse juht Rivo Sarapik. Foto: Erik Prozes
Paar päeva varem värskest keti e-poest tellitud kraami kätte saades tõdesin, et lisaks kaupluses traavimisele säästetud ajale võitsin ka paljude kundede eest parema kaubavaliku.
Loe
Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee pikemalt, kas kõik kaubad, mis Rivo Sarapik tellis, vastasid tema ootustele ja olid täpselt nii värsked, kui ta ootas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Puhas töökeskkond tõstab inimeste motivatsiooni, mõjub hästi produktiivsusele ning jätab ka klientidele ning külalistele hea esmamulje. Tööruumides veedame väga suure osa oma ajast ning mitte keegi meist ei tunne end hästi ruumides, kus on üldine puhtuse tase madal.