Keskpärasusega tähelepanu ei püüa – see ütlus kehtib ka kaupluste puhul, sest tihedas konkurentsis tuleb teistest eristuda isegi riiulite ja stangede poolest. Iseküsimus on, kas osta uus või kasutatud sisustus.

- ABC King kasutab enda kauplustes eritellimusel tehtud kingasaarekesi Foto: Raul Mee
Reinhold OÜ tegevdirektor Heiki Tamboom räägib, et nemad on keskendunud ennekõike kaubanduskeskuste sisustamisele. Kliendid eelistavad tema kinnitusel üldiselt pigem uut kaupa. „Kes on nõrgemad tegijad, need ostavad ehk vanemat sisustust ja kõpitsevad selle üles,“ räägib ta. „Aga paljud peremehed – näiteks mõne spordipoe või kingakaupluse puhul – lasevad ise joonised teha ning soovivad eristuda,“ arutleb ta.
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, kas taaskasutus on moes ning mida kaubanduse tipptegijad eelistavad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.