Keskpärasusega tähelepanu ei püüa – see ütlus kehtib ka kaupluste puhul, sest tihedas konkurentsis tuleb teistest eristuda isegi riiulite ja stangede poolest. Iseküsimus on, kas osta uus või kasutatud sisustus.
- ABC King kasutab enda kauplustes eritellimusel tehtud kingasaarekesi Foto: Raul Mee
Reinhold OÜ tegevdirektor Heiki Tamboom räägib, et nemad on keskendunud ennekõike kaubanduskeskuste sisustamisele. Kliendid eelistavad tema kinnitusel üldiselt pigem uut kaupa. „Kes on nõrgemad tegijad, need ostavad ehk vanemat sisustust ja kõpitsevad selle üles,“ räägib ta. „Aga paljud peremehed – näiteks mõne spordipoe või kingakaupluse puhul – lasevad ise joonised teha ning soovivad eristuda,“ arutleb ta.
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, kas taaskasutus on moes ning mida kaubanduse tipptegijad eelistavad.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.