EAS kulutab 70 000 eurot kampaaniale, millega tahab Soomest Eestisse tööjõudu meelitada. Enamik rahast läheb reklaamile meedias.
- EASi juht Hanno Tomberg. Foto: Eiko Kink
EAS alustab mais Soomes välisspetsialistide värbamise kampaaniat Work in Estonia, millega tahetakse IT-alal töötavaid inimesi Eestisse meelitada.
Work in Estonial on mitu sihtriiki, üks esimestest ongi Soome. Sinna läheb EAS kampaaniat tegema seetõttu, et Soomes on tööta IKT-sektori spetsialiste, keda Eesti vajab, hinnanguliselt 8000, selgitas EAS.
Eestis töötamise võimaluste tutvustamiseks Soomes on EAS eraldanud Euroopa Liidu struktuuritoetuse regionaalarengu fondi vana perioodi eelarvest 70 000 eurot, millest 50 000 eurot moodustab meediapindade kulu. Soomes kasutatud meediapindadest 80% moodustavad online-kanalid ja 20% outdoor-pinnad, avaldas EAS.
Järgmine riik, kuhu tegevusi suunatakse, on Ukraina, mille vastu on juba huvi üles näidanud nii IKT-, meditsiini- kui ka tööstussektor.
EAS alustas välisspetsialistide värbamise programmi ettevalmistamisega läinud aasta septembris.
Seotud lood
Ettevõtte või sõpruskonna jaoks sündmuse planeerimine ei pea olema peavalu, kus ürituse eestvedaja end peo toimumise ajaks tühjakspigistatud sidrunina tunneb. Restoran Lee ja Lore Bistroo meeskond, kes avas suvel kaks uut põnevat kohta – restorani UMA ja kokteilibaari Lessner –, korraldab just sinu vajadustele vastava õhtu, sätib paika menüü ja kannab hoolt ka meelelahutusliku poole eest.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Viimased uudised
Õigusruum ja ärikultuur riigis on euroopalik
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele