Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vaata, millises ruumis on kliendid rõõmsamad
Pikk ootamine on kliendile enamasti ebameeldiv, kuid teenindusvaldkonnas tihti paratamatu olukord. Erinevate ruumilahenduste ja lisahüvedega saab kliendi tuju paremaks muuta.
Büroo ooteruum, kus kliendid on rõõmsamad. Foto: http://officesnapshots.com
Üks viis, kuidas ettevõtjana sellist situatsiooni enda kasuks pöörata, on ootesaal või vastuvõturuum kujundada võimalikult mugavaks ja mitmekesiseks keskkonnaks.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.