Eesti magusatööstuse AS Kalev müük suurenes möödunud aastal neli protsenti 9033 tonnini ning käive ligi kümme protsenti 42,2 miljoni euroni, teatas ettevõte.
- Kalevi tulemusi parandasid investeeringud seadmetesse. Foto: Eiko Kink
“Viimase kolme aasta jooksul ettevõtte seadmeparki paigutatud kümme miljonit eurot võimaldasid meil möödunud aastal tootmismahtu ja käivet kasvatada ning avaldasid positiivset mõju ka ettevõtte kasumlikkusele ja edasisele investeerimisvõimekusele,” märkis ASi Kalev juhatuse esimees Kaido Kaare.“Teine möödunud aastat iseloomustav oluline märksõna oli esimese Baltimaade tootmisettevõttena rahvusvahelise UTZ Certified programmiga liitumine ning jätkusuutliku kakao tooraine kasutuselevõtt,” lausus Kaare.“Jooksval aastal soovime prioriteetse koduturu kõrvalt jätkata ekspordi arendamist ning plaanime kasutada senisest enam Kalevi olemasolevaid kaasaegseid tootmisvõimsusi Orkla kontserni teistele ettevõtetele erinevate toodete valmistamiseks,” tähendas Kaare.Kalev eksportis oma toodangust 12 protsenti, seda peamiselt Soome, Venemaale, Rootsi ja Balti riikidesse. Ettevõtte kasum kasvas 3,62 miljoni euroni, mis on varasemast perioodist 52 protsenti enam.Kalevi mahuline turuosa suurenes perioodil veebruar-märts 2014 kuni detsember-jaanuar 2014/2015 AC Nielseni andmetel 44,4 protsendini ja käibeline turuosa 39,1 protsendini.Kalev saavutas sarnaselt eelnevale kuuele aastale, mil TNS EMOR on korraldanud Eesti meeldivamate brändide uuringu, antud edetabelis esikoha.AS Kalev on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mis andis möödunud aastal tööd 392 inimesele.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.