Tehnoloogia uuringufirma Gartner teatas oma kodulehel, et nutitelefonide müügi kasv selle aasta teises kvartalis on viimase kahe aasta tagasihoidlikem.
Teises kvartalis kasvas lõpptarbijale nutitelefonide müük võrreldes eelmise aasta sama ajaga 13,5 protsendi võrra.
Gartneri uuringute direktor Anshul Gupta lausus, et arenevatel turgudel olid nutitelefonide müügi kasvu mootoriks peamiselt odavama hinnaklassi 3G ja 4G telefonid.
Võrreldes eelmise aasta sama ajaga langes nutitelefonide müük
Hiinas nelja protsendi võrra. Pressiteates seisab, et Hiina nutitelefoniturg on jõudnud küllastumispunkti ning esimese nutitelefoni ostjaid jääb üha vähemaks. See-eest hakkab turul suurenema korduvostjate osakaal.
Hiina näol on tegu maailma suurima nutitelefonide turuga: kõigist teise kvartali müüdud nutitelefonidest 30 protsenti müüdi Hiinasse. Seega, kui telefonide müük Hiinas kahaneb, mõjutab see ka globaalset turgu.
Suurim turuosa on jätkuvalt
Samsungil, kelle haardes on 21,9 protsenti globaalsest nutitelefoniturust. Samas on Samsungi turuosa 4,3 protsendi võrra langenud. Suuruselt teine turuosa on
Apple’il, järgneb
Huawei,
Lenovo ning Xiaomi.
Operatsioonisüsteemidest domineerib jätkuvalt Android, kelle turuosa on 82,2 protsenti. Võrreldes eelmise aasta teise kvartaliga on see 1,6 protsendi jagu vähenenud. Veidi on suurenenud iOSi turuosa: eelmise aasta 12,2 protsendilt 14,6 protsendile. Järgnevad Windows ja BlackBerry, vastavalt 2,5 ja 0,3 protsendise turuosaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Analüütikud langetasid Lenovo hinnasihti, sest ettevõtte tegutsemine mobiiliturul osutus loodetust kehvemaks ning enam ei usuta, et tehnoloogiafirma esimese kvartali tulemused võiksid ootusi ületada.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.