• OMX Baltic−0,42%269,66
  • OMX Riga−0,03%873,58
  • OMX Tallinn−0,56%1 723,16
  • OMX Vilnius−0,43%1 040,37
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,74%8 209,4
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,29
  • OMX Baltic−0,42%269,66
  • OMX Riga−0,03%873,58
  • OMX Tallinn−0,56%1 723,16
  • OMX Vilnius−0,43%1 040,37
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,74%8 209,4
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,29
  • 27.08.15, 10:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Telekom lõi idufirmade inkubaatori

Eesti Telekom käivitab 28. augustil iduettevõtete inkubaatori Vunk Garage48, mille eesmärk on anda hoogu idufirmadele.
Eesti Telekom annab kahele idufirmale 10 000 eurot algkapitaliks.
  • Eesti Telekom annab kahele idufirmale 10 000 eurot algkapitaliks. Foto: PantherMedia/Scanpix
Ettevõte kingib kahele idufirmale algkapitaliks 10 000 eurot ja kuu pikkuse mentorprogrammi, ütles Eesti Telekomi uute äride juht Holger Haljand.
"Kuna meie fookus on Eesti kliendi teenindamisel, siis otsime partnerlust, et puhuda tuul globaalsete ettevõtete purjedesse, mille väärtus avalduks meie Eesti klientidele," kommenteeris Haljand.
Soovitused, mida arvestada oma ideele toetust otsides:
Kui suurt probleemi sa lahendad? Kas see on piisavalt suur, et luua olulist väärtust kliendile? Õnnestumiseks peab looma väärtust piisavale hulgale inimestele, et see tekitaks usku ka investoritele ja partneritele.
Valideeri-valideeri-valideeri! Selleks, et aru saada kui suurt väärtust sa lood, katseta oma ideed kliendi peal ja turul. Väikses seltskonnas võib tunduda probleem suur ja lahendus vägev, aga tegeliku teadmise ja kogemuse saab ainult turult. Täpsusta oma segment ja uuri neilt. Kui võimalik, siis proovi väikese prototüübi või kõige olulisema funktsionaalsusega, mis võiks kliendile korda minna.
Räägi oma ideest lihtsalt ja konkreetselt, nii klientidele kui võimalikele partneritele ja investoritele. Lihtsus on oluline ka siis, kui teed keerulist lahendust, sest kui klient esimese 30 sekundi jooksul väärtusest aru ei saa, siis ei ole tõenäiliselt võimalik seda laialdaselt müüa.
Kõige tähtsam on tiim ja tiimiliikmete kirg teha midagi suurt ja teha seda hästi. See on edu peamine alus. Kui sa ise oma tiimi ja ideesse ei usu, siis miks peaks klient, partner või investor seda tegema?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele