• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 03.09.15, 19:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Disney’l on Tähesõdadega suured plaanid

Disney paiskab juba 3,5 kuud enne Starwarsi uue filmi "The Force Awakens" väljatulekut müüki piiratud hulgal temaatilist kaupa, vahendab CNBC.
Disney’l on Tähesõdadega suured plaanid
  • Foto: EPA
Homme, 4. septembril paiskab ettevõte turule "Force Friday" sarja, mis tuleb esialgu müüki Disney, Toys 'R Us ning Walmarti poodides; veebipoodidest hullutavad ostjaid heade pakkumiste ja uute toodetega Amazon ja DisneyStore.com.
Analüütikud kutsuvad seda “enneolematu ulatusega ülemaailmseks kaubanduse kampaaniaks.”
Üritusel on potentsiaal kiirendada märkimisväärselt ettevõtte müügitulu ja kasumitõusu,” sõnas JPMorgan’i analüütik Alexia Quadrani.
Analüütik prognoosib, et Star Wars’i globaalne litsentsimine ja müük kasvab ligi 200%, mis võib firma tuludesse 2016. aastal lisada ligikaudu 500 miljonit dollarit ning ärikasumi kasvuks prognoosib ta 200 miljonit dollarit.
Litsentseerimisekspert Marty Brochstein märkis, et Disney uute toodete turulepaiskamisega lööb ettevõte kaks kärbest ühe hoobiga. Force Friday temaatiliste asjade müük on suunatud peamiselt kollektsionääridele ning pikaajalistele fännidele, kes soovivad omada kõike uut, värsket ning parimat ja olla seejuures esimene. Traditsioonilised lapsed ning filmindusele keskendunud poed hakkavad kaupa müüma peale filmi linastumist,” sõnas ta.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele