Disney paiskab juba 3,5 kuud enne Starwarsi uue filmi "The Force Awakens" väljatulekut müüki piiratud hulgal temaatilist kaupa, vahendab CNBC.
Homme, 4. septembril paiskab ettevõte turule "Force Friday" sarja, mis tuleb esialgu müüki
Disney, Toys 'R Us ning
Walmarti poodides; veebipoodidest hullutavad ostjaid heade pakkumiste ja uute toodetega
Amazon ja DisneyStore.com.
Analüütikud kutsuvad seda “enneolematu ulatusega ülemaailmseks kaubanduse kampaaniaks.”
Üritusel on potentsiaal kiirendada märkimisväärselt ettevõtte müügitulu ja kasumitõusu,” sõnas JPMorgan’i analüütik Alexia Quadrani.
Analüütik prognoosib, et Star Wars’i globaalne litsentsimine ja müük kasvab ligi 200%, mis võib firma tuludesse 2016. aastal lisada ligikaudu 500 miljonit dollarit ning ärikasumi kasvuks prognoosib ta 200 miljonit dollarit.
Litsentseerimisekspert Marty Brochstein märkis, et Disney uute toodete turulepaiskamisega lööb ettevõte kaks kärbest ühe hoobiga. Force Friday temaatiliste asjade müük on suunatud peamiselt kollektsionääridele ning pikaajalistele fännidele, kes soovivad omada kõike uut, värsket ning parimat ja olla seejuures esimene. Traditsioonilised lapsed ning filmindusele keskendunud poed hakkavad kaupa müüma peale filmi linastumist,” sõnas ta.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.