Disney paiskab juba 3,5 kuud enne Starwarsi uue filmi "The Force Awakens" väljatulekut müüki piiratud hulgal temaatilist kaupa, vahendab CNBC.
Homme, 4. septembril paiskab ettevõte turule "Force Friday" sarja, mis tuleb esialgu müüki
Disney, Toys 'R Us ning
Walmarti poodides; veebipoodidest hullutavad ostjaid heade pakkumiste ja uute toodetega
Amazon ja DisneyStore.com.
Analüütikud kutsuvad seda “enneolematu ulatusega ülemaailmseks kaubanduse kampaaniaks.”
Üritusel on potentsiaal kiirendada märkimisväärselt ettevõtte müügitulu ja kasumitõusu,” sõnas JPMorgan’i analüütik Alexia Quadrani.
Analüütik prognoosib, et Star Wars’i globaalne litsentsimine ja müük kasvab ligi 200%, mis võib firma tuludesse 2016. aastal lisada ligikaudu 500 miljonit dollarit ning ärikasumi kasvuks prognoosib ta 200 miljonit dollarit.
Litsentseerimisekspert Marty Brochstein märkis, et Disney uute toodete turulepaiskamisega lööb ettevõte kaks kärbest ühe hoobiga. Force Friday temaatiliste asjade müük on suunatud peamiselt kollektsionääridele ning pikaajalistele fännidele, kes soovivad omada kõike uut, värsket ning parimat ja olla seejuures esimene. Traditsioonilised lapsed ning filmindusele keskendunud poed hakkavad kaupa müüma peale filmi linastumist,” sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.