Samsung teatas oma hiljutises avalduses, et nad teevad oma järgmise nutikella tehnoloogia kättesaadavaks ka konkurentidele, kes kasutavad Google’i mobiilset platvormi Adroidi, vahendab CNBC.
Sammu eesmärgiks on suurendada ettevõtte turuosa; hetkel domineerib
nutikellade turul aga
Apple.
Samsungi uus nutikell tuleb turule oktoobris.
Muutes uued nutikellad konkurentide nutitelefonidega ühilduvaks, võib Samsung selle sammuga kasvatada oma müüginumbreid. Peale oma suurima rivaali, Apple’i Apple Watch’i turuletulekut, kukkus Samsungi nutikella turuosa vägagi teravalt.
Nutikellade müük kasvas selle aasta teises kvartalis üle maailma 5 miljoni eksemplarini; eelmisel aastal samal perioodil oli müük kõigest 1 miljon eksemplari, selgub uuringufirma Strategy Analytics andmetest.
“Me juhatame selles segmendis teed,” sõnas Samsungi globaalse mobiilituru juht Younghee Lee. “Samas mõistame, et me ei suuda seda üksinda saavutada,” lisas ta.
Apple Watch haaras omale 75% globaalsest nutikella turuosast; Samsungi turuosaks on aga 8%.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.