Samsung teatas oma hiljutises avalduses, et nad teevad oma järgmise nutikella tehnoloogia kättesaadavaks ka konkurentidele, kes kasutavad Google’i mobiilset platvormi Adroidi, vahendab CNBC.
Sammu eesmärgiks on suurendada ettevõtte turuosa; hetkel domineerib
nutikellade turul aga
Apple.
Samsungi uus nutikell tuleb turule oktoobris.
Muutes uued nutikellad konkurentide nutitelefonidega ühilduvaks, võib Samsung selle sammuga kasvatada oma müüginumbreid. Peale oma suurima rivaali, Apple’i Apple Watch’i turuletulekut, kukkus Samsungi nutikella turuosa vägagi teravalt.
Nutikellade müük kasvas selle aasta teises kvartalis üle maailma 5 miljoni eksemplarini; eelmisel aastal samal perioodil oli müük kõigest 1 miljon eksemplari, selgub uuringufirma Strategy Analytics andmetest.
“Me juhatame selles segmendis teed,” sõnas Samsungi globaalse mobiilituru juht Younghee Lee. “Samas mõistame, et me ei suuda seda üksinda saavutada,” lisas ta.
Apple Watch haaras omale 75% globaalsest nutikella turuosast; Samsungi turuosaks on aga 8%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.