Sotsiaalministeerium kavatseb seada alkoholireklaamile senisest rangemad piirangud ja muuta alkoholireklaami lakooniliseks teavituseks.
- Alkoholireklaam võib saada kõva filtri Foto: EPA
Eesti Päevaleht kirjutas, et sotsiaalministeerium kavatseb seadust karmistada, näiteks kaotada inimesed alkoholireklaamist. Samuti kaalutakse varianti, kus alkoholireklaamis võib näidata üksnes tootega seotud infot.
Teisisõnu kaovad paberilt ja plakatitelt naeratavad näod ja
telereklaamid nuditakse küllaltki askeetlikuks, lisaks lükkuks reklaamide näitamise aeg televisioonis kella 21-lt 22-le.
Täna ministeeriumis tutvustatavale eelnõule on lubanud otsustavalt vastu astuda alkoholitootjad, toiduainetööstuse liit ja telekanalid.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.