Eestisse saabub 61 riigis ja 339 linnas transporditeenust pakkuva Uberi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika kommunikatsioonijuht Gareth Mead, kes esineb 4. novembril Eesti kommunikatsioonijuhtidele ajakirja Kaja mõttekojas „Reklaam on surnud, elagu kommunikatsioon“.
- Uberi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika kommunikatsioonijuht Gareth Mead Foto: Kommunikatsiooniajakiri Kaja
Kaja peatoimetaja Annela Laaneots ütles, et üleilmse ja innovaatilise ettevõtte kommunikatsiooni eest vastutava tipptegija tulek Eestisse on siinsetele kommunikatsioonijuhtidele suur võit. „Gareth Mead räägib mõttekojas sellest, miks Uber ei kasuta enam traditsioonilist massimeediareklaami. Samuti sellest, mida nad Uberi kommunikatsioonis selle asemel siis teevad ja millised on tulemused,“ selgitas Laaneots.
Gareth Mead on töötanud 8 aastat BBCs reporterina poliitika ja äri valdkonnas. Ajakirjandusest lahkus ta 2005. aastal, kui ühines korporatiiv- ja finantskommunikatsiooni teenuseid pakkuva avalike suhete bürooga. Chartered Institute of Public Relations valis ta 2008. aasta nooreks kommunikatsioonijuhiks. Varsti pärast seda kutsuti ta 16miljardilisse ettevõttesse Virgin Media juhtima meediasuhete osakonda. 2015. aastal ühines ta Uberiga ja asus juhtima Uberi kommunikatsiooni Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas.
Kommunikatsiooniajakirja Kaja selle aasta mõttekoja teema on „Reklaam on surnud, elagu kommunikatsioon“. Paljud uued ülemaailmsed brändid ei kasuta enam traditsioonilist massimeediareklaami, samuti suur hulk vanemaid ja juba tuntud tehnoloogiabrände. See suund on hoogustumas ka Balti riikides ja Eestis, nii suurtes kui ka väikestes organisatsioonides.
Mõttekoja kava ja registreerumisinfo leiab
siit.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.