• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 04.02.16, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa: YouTube ja Netflix peaksid meile maksma

Elisa juhi Sami Seppäneni sõnul peaksid videoteenuste gigandid YouTube ja Netflix firmale tasu maksma.
Sami Seppänen
  • Sami Seppänen Foto: Eiko Kink
Elisa Eesti võrgus kulub 80 protsenti internetikasutusest videote vaatamise peale, mis ühest küljest toob firmale küll palju 4G kasutajaid, aga teisest küljest tekitab Elisa juhi Sami Seppäneni sõnul ebaõiglase olukorra, sest YouTube ei maksa Elisale võrgu kasutamise eest mitte midagi, kirjutas tehnoloogiaportaal Geenius.
Seppäneni arvates peaks Google ja teised suurfirmad operaatoritele maksma selle eest, et inimesed saavad operaatorite ehitatud võrgus suures mahus videosid vaadata, mis teenib videokeskkondade omanikele korralikult kasumit.
„See oli üks õnnelikumaid päevi, kui Comcast [võrguühenduste pakkuja - toim.] ja Netflix said USAs kokkuleppele ja raha hakkas liikuma. Teine selline asi oli vist Rootsis. Aga siis need lõppesid. Ma arvasin, et nüüd neid hakkab tulema,“ rääkis Seppänen.
Loe täisartiklit portaalist Geenius.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele