• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 16.02.16, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sarkozy annab selgitusi finantskuritegude uurijatele

Prantsusmaa ekspresident Nicolas Sarkozy annab täna Pariisi kohtus finantskuritegude uurimisosakonnas ütlusi seoses nn Bygmalioni afääriga.
Prantsusmaa ekspresident Nicolas Sarkozy
  • Prantsusmaa ekspresident Nicolas Sarkozy Foto: epa
Prantsuse telekanal BFM-TV teatas, et Sarkozyl tuleb selgitada oma 2012. aasta presidendikampaania rahastamise tagamaid. Uurimine on seotud PR-firmaga Bygmalion, mille kaudu liikus osa tema valimismaratoni rahadest. Sarkozy juhitav Rahvaliikumise Liit (UMP) oli Bygmalioni suurklient.
Uurijate väitel esitati PR-firma kaudu fiktiivseid arveid ning tõsteti oluliselt teenuste hinda, et tekitada lisaraha, mis ületas seadusega lubatud kampaania finantseerimispiirid. Seaduse järgi tulnuks parteil ülekulu eest maksta trahve. Väidetavalt tekitas Bygmalioni kaudu liigutatud raha Sarkozy kampaaniale juurde 10-11 miljonit eurot.
Asjaga seoses on uurimise all juba 13 inimest, nii UMP ridadest kui Bygmalionist.
Teatavasti pääses Sarkozy 2012. aastal presidendivalimiste teise vooru, kus tema vastaskandidaat oli Francois Hollande. Hollande kogus 52% häältest, Sarkozy 48%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele