Bigbanki juhatuse liige ja tehnoloogiajuht Agur Jõgi rääkis, et nende hinnangul on kõige kasulikumad kliendid Apple’i kasutajad.
- Agur Jõgi Foto: Maris Ojasuu
Best Marketingile antud intervjuus selgitas Jõgi, et tarbimislaenude juures hakkas pank ühel hetkel nn tehnilist infot koguma. „Kui klient tuleb sinu veebilehele, siis sa tegelikult juba näed, mis seadet ja operatsioonisüsteemi ta kasutab. Sellest saab teada seadme vanuse ning ka infot selle kohta, kas klient on pigem ajaga kaasas käiv või mitte. Selgus, et kõige paremad maksjad ja kõige sagedamini oma laenulepinguid uuendavad inimesed on justnimelt Apple’i kasutajad,“ rääkis Jõgi.
Sellega lükati ümber hüpotees, et need inimesed kes suudavad endale Apple’i tooteid lubada, on rikkad ja vajavad privaatpanganduse teenuseid. „Kogudes inimeste kohta erinevat informatsiooni ning pannes see sobivasse mudelisse, hakkad märkama erinevaid mustreid ja seoseid, mis võivad vabalt vastu käia kõhutundele,“ rääkis Jõgi.
Loe pikemalt Best Marketingist. Agur Jõgi esineb 17. märtsil Eesti suurimal turunduskonverentsil Password.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.