Eestis loodud seenioritele suunatud sotsiaalvõrgustik Sentab on üks 27 ettevõtteist, kes osaleb Suurbritannias ülemaailmses idufirmade otsingukampaanias, kus jagatakse välja miljoni dollari eest investeeringuid.
- Eesti ettevõte võistleb miljoni dollari nimel. Foto: PantherMedia/Scanpix
Šoti viskitootja Chivas Brothersi algatusel loodud globaalne idufirmade konkurss Chivas The Venture sai tänavu kokku üle 2500 taotluse idufirmadelt, kes on võtnud eesmärgi lahendada sotsiaalseid ja keskkonnaalaseid probleeme jätkusuutliku ettevõtluse lahendustega.
Finaalvõistluseks valmistumiseks kogunevad 27 finalisti Oxfordi ülikooli sotsiaalset ettevõtlust toetavasse Skoll keskusesse, et osaleda mentorlusprogrammis. Viie päeva jooksul läbivad finalistid juhtimiskoolituse ning saavad tuge finaaliks valmistumisel. Nädala jooksul juhendavad ettevõtjaid Skoll keskuse ekspertkoolitajad ja õpetajad.
Peale mentorlusprogrammi läbimist eraldatakse Chivas The Venture fondist 250 000 dollarit, mille jagamine osalejate otsustatakse avaliku hääletuse põhjal. Ülejäänud 750 000 dollarit jagab aga juba 2016. juulis kogunev rahvusvaheline žürii konkursi finaalis New Yorgis, kus investeeringu võitmiseks tuleb žüriid veenda kõigest viie minutiga.
Sel aastal osaleb koos Eestiga Chivas The Venture kampaanias 27 riiki.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.