Esmakordselt toimub Võtmetöötajate Kogemusfestival, kus ABB, Swedbanki, Telia Eesti jt suurfirmade võtmetöötajad jagavad oma praktilisi kogemusi ja edulugusid.
- Kogemusfestival toimub esimest korda 6. mail. Foto: Äripäev
Saku Õlletehase tarneahela arendusjuht Rainer Erman viis kokkuhoiu otsimise laua tagant liini taha ja leidis õige motiveerimise abil ainuüksi purgiliinilt 13 000 eurot, printerist 1700 eurot ja loputuspritside juurest 5000 eurot. Andres Tukk Swedbankist jagab seda, kuidas ta pidi kolme kuuga liitma kokku Eesti, Läti ja Leedu üksuse, koondama 30% mõnesajast töötajast ning kasvatama samal ajal kiduvat ärimahtu 35%. Christen Puust ABBst on osakonnajuht, kellel oli kontsernis aega kuus kuud, et kahekordistada tehase tootmismaht. Tänu heale müügitööle kasvab mahukaid lepinguid saanud tehas tänaseni.
Konverentsil jagavad oma isiklikku lugu veel Holger Haljand Teliast, Vahur Ausmees Tallinkist, Jaanus Värk maksuametist, Oliver Wiehler Kühne Nagelist ja paljud teised Eesti juhid. On võimalik teada saada, kuidas viia ellu muudatusi, muuta rahvusvahelises kontsernis teeninduskultuuri, ennustada kahe aasta eesootavaid kulusid 98protsendise täpsusega ja kuidas korraldada juhtimisreformi.
Inspireeriv ja praktiline konverents toob 6. mail kokku Erinevate Tubade Klubis Eesti ettevõtete keskastmejuhid ja annab võimaluse asju arutada.
Tulge kogemusfestivalile oma ettevõttest mitmekesi ja kasutage märtsi lõpuni kehtivat soodushinda. Registreerimine ja lisainfo
siit.
Seotud lood
Kui Sinu ettevõttes on mõni tubli ja entusiastlik töötaja, kes on ettevõtte tulemusi parandanud midagi uut välja mõeldes, vaimukalt seni tehtut muutes või geniaalselt probleemi lahendades, siis anna meile sellest teada!
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.