• OMX Baltic1,07%287,97
  • OMX Riga0,1%877,05
  • OMX Tallinn0,61%1 823,39
  • OMX Vilnius0,16%1 123,02
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,41%8 582,95
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,11
  • OMX Baltic1,07%287,97
  • OMX Riga0,1%877,05
  • OMX Tallinn0,61%1 823,39
  • OMX Vilnius0,16%1 123,02
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,41%8 582,95
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,11
  • 18.03.16, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Chapman Taylor: ostukeskused saavad veelgi suuremaks

Londoni arhitektuuribüroo Chapman Taylori ärisuuna juht Ian Clarke'i sõnul lubab internetikaubanduse areng arvata, et ostukeskused on tulevikus enamasti väga suured.
Londoni arhitektuuribüroo Chapman Taylori ärisuuna juht Ian Clarke.
  • Londoni arhitektuuribüroo Chapman Taylori ärisuuna juht Ian Clarke. Foto: Ketrin Vasser
„Ostukeskustest võib leida nii kõikvõimalikke poode kui ka vaba aja veetmise võimalusi – kinosid, restorane jne –, kus inimesed võivad veeta terve päeva ning millega traditsioonilised kaubatänavad ja keskmise suurusega ostukeskused ei suuda võistelda,“ rääkis Clarke. Ta lisas, et skaala teises otsas on väiksemad spetsialiseerunud niši-ostukeskused, mis leiavad oma koha turul sarnaselt väikehotellidele, mis on vastukaaluks suurtele rahvusvahelistele hotellikettidele.
Clarke rääkis, et paljud inimesed kuulutavad poodide lõppu, sest internetis ostlemine kogub üha enam populaarsust. "Muutused on muidugi suured, kuid arvamus, et see pühib ostukeskuse mõiste maa pealt, on ilmselt liialdatud," ütles ta. Tema sõnul tuleb riideid edaspidigi selga proovida ja inimestel on vaja kohta, kus sõpradega kokku saada, seega jääb soe ja sõbralik ostukeskus mingil kujul alles – ilmselt palju mitmekesisema kohana, kus pannakse rohkem rõhku vaba aja veetmise võimalustele ja söögikohtadele, seega meelelahutus- ja ostlemiskeskkonnana.
Loe täispikka intervjuud Londoni arhitektuuribüroo Chapman Taylori ärisuuna juhi Ian Clarke’iga Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.  Intervjuust saad teada, kuidas keskused arenevad ja kuidas kliendid neid tunnetavad, kuidas keskused keskkonda mõjutavad ja kuidas ta hindab Eesti kaubanduskeskusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 15:26
Ettevõtte ostu-müügitehingu kaalukeeleks saab üks kindel raport
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele