Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kahjulik mõttemuster rikub müügi
Oled kunagi mõelnud, kui palju sa müüke ise ära rikud? Pelgalt selle kaudu, et mõtled valesti? Psühholoog Alexander Kotchubeil on selle kohta oma arvamus.
Intervjuus Äripäeva teemaveebile Bestsales.ee ütles psühholoog ja NLP treener Alexander Kotchubei, et inimesed ei suuda oma kahjulikke hoiakuid ja mõttemustreid muuta mitmel põhjusel.
"Vahel on see hirm. Ma saan aru, et hoiak on see, mis aitab müügitööle kaasa või siis mitte," sõnas Alexander Kotchubei. "Aga loobumine hoiakust, millega oled harjunud, on ohtlik. Ma ei tea, mis asemele tuleb. Ma ei tea tulemust. Seega ma pigem teen nii nagu alati. Et keegi ei ütleks, et oled raamist välja astunud. Seda kardetakse. Kas pilt minust on ikka vääriline? Inimesed on tundlikud teiste arvamuse suhtes. Samas, kui sa müügitööst üldse midagi ei tea, siis võid pasundada mida iganes."
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.