Koalitsioonileppe kohaselt kehtestatakse sõiduautode registreerimise tasu, millega valitsus loodab riigieelarvesse teenida umbes 14 miljonit eurot lisatulu aastas ja seda alates 2018. aastast. Selleks diferentseeritakse riigilõiv vastavalt autode CO2-heitmele, et soodustada keskkonnasõbralike sõidukite eelistamist. Valitsuskabinetis neljapäeval alanud arutelu, kuidas seda täpselt teha, jätkub järgmisel nädalal,
vahendas ERR.CO2-põhist maksustamist on kilovatisest arvestusest mõistlikumaks pidanud ka
autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu tegevjuhi Sulev Narusk. Ta kirjutas Äripäevas, et maksumuudatus peaks sobituma tänapäevase mõttemaailmaga ja moodsate sõiduvahenditega (elektriautod, hübriidid) ning arvestama ka keskkonnaalaste väärtustega. Maksudega ei tohi asuda diskrimineerima keskkonnasõbralikke elektriautosid või hübriide, mis on tihti võimsamad kui nn tavaline auto. Esialgu väljatoodud plaan oli tema sõnul selles mõttes selgelt vaenulik.