• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,08
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,08
  • 27.12.16, 17:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USAs kulutatakse 10 miljardit dollarit soovimatutele kingitustele

Olgu siis tegemist vale värvi, suuruse või stiiliga – üle pooled ameeriklased ütlevad, et neile ei meeldi vähemalt üks pühadeks saadud kingitus.
USAs kulutatakse meeletu summa soovimatutele kingitustele
  • USAs kulutatakse meeletu summa soovimatutele kingitustele
Kui võtta keskmiseks kingituse hinnaks 31 dollarit, siis tuleb kokku üsna suur summa, vahendab CNBC. Kokku raiskavad ameeriklased iga aasta üle 9,5 miljardi dollari soovimatutele kingitustele, selgub finder.comi raportist. Veebileht küsitles novembris enam kui 2000 täiskasvanut.
Enim soovitakse kingiks saada riietusesemeid ja ehteid, nendele järgnevad majapidamistarvikud, kosmeetika ning parfüümid ja raamatud.
Isegi kui kingitus saajale ei meeldi, hoiab enamik need siiski alles, märkis Finder. Kõigest kolmandik vahetab kingituse poes ümber, üks viiest kingib edasi ning alla 5% annetab heategevuseks või viskab lihtsalt minema.
Üllatuslikult selgus, et kõige halvemad kingitused tulevad sõpradelt, järgnevad vanemad, ämmad-äiad ning partnerid, märkis Finder. Kingitusi tehes on kõige raskem valida sobivat kinki ülemusele ja ämmale. See on ka osaliselt põhjus, miks üha enam kingiostjaid otsustas sel aastal kinkekaardi kasuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele