Olgu siis tegemist vale värvi, suuruse või stiiliga – üle pooled ameeriklased ütlevad, et neile ei meeldi vähemalt üks pühadeks saadud kingitus.
- USAs kulutatakse meeletu summa soovimatutele kingitustele
Kui võtta keskmiseks
kingituse hinnaks 31 dollarit, siis tuleb kokku üsna suur summa, vahendab CNBC. Kokku raiskavad ameeriklased iga aasta üle 9,5 miljardi dollari soovimatutele kingitustele, selgub finder.comi raportist. Veebileht küsitles novembris enam kui 2000 täiskasvanut.
Enim soovitakse kingiks saada riietusesemeid ja ehteid, nendele järgnevad majapidamistarvikud, kosmeetika ning parfüümid ja
raamatud.
Isegi kui kingitus saajale ei meeldi, hoiab enamik need siiski alles, märkis Finder. Kõigest kolmandik vahetab kingituse poes ümber, üks viiest kingib edasi ning alla 5% annetab heategevuseks või viskab lihtsalt minema.
Üllatuslikult selgus, et kõige halvemad kingitused tulevad sõpradelt, järgnevad vanemad, ämmad-äiad ning partnerid, märkis Finder. Kingitusi tehes on kõige raskem valida sobivat kinki ülemusele ja ämmale. See on ka osaliselt põhjus, miks üha enam kingiostjaid otsustas sel aastal kinkekaardi kasuks.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.